اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان دالاهو خواستار شد

تشدید بازرسی از انبارهای واحدهای صنفی و غیرصنفی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دالاهو گفت: با اعزام بازرسان اداره صنعت‌، معدن و تجارت در بازار شهرستان دالاهو توزیع و کنترل قیمت برخی از کالاهای اساسی را بررسی می‌کنیم.

تشدید بازرسی از انبارهای واحدهای صنفی و غیرصنفی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی هاشمی‌نیا در جلسه تنظیم بازار شهرستان دالاهو اظهار کرد: برخی از گرانی‌ها ارتباطی با تحریم‌ها ندارد، بلکه سوء‌استفاده عده‌ای در داخل آن را به وجود آورده و لذا با برنامه‌ریزی و کار کار‌شناسی‌، قابل کنترل است.

هاشمی‌نیا ادامه داد: با اعزام بازرسان اداره صنعت‌، معدن و تجارت در بازار شهرستان دالاهو توزیع و کنترل قیمت برخی از کالاهای اساسی را بررسی می‌کنیم.

فرماندار شهرستان دالاهو خواستار تشدید بازرسی بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان از انبارهای واحدهای صنفی و غیرصنفی شد. 

رئیس صنعت‌، معدن و تجارت شهرستان دالاهو نیز گفت: 380 مورد بازرسی از کسبه در ماه جاری توسط بازرسان اداره صنعت‌، معدن و تجارت در شهرستان دالاهو صورت گرفته است. 

مجتبی شهبازی ادامه داد: که در ماه جاری 23 مورد از متخلفان تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی شدند‌ و 4 مورد گشت مشترک بهداشت با مجمع صنفی داشته‌ایم.

در این جلسه‌؛ جذب 15 تن برنج محسن در راستای توزیع در بین هیئت‌های مذهبی، بررسی مشکل جایگاه سی‌ان‌جی شهرستان دالاهو، رفع مشکل کالابرگ روستائیان و سوخت "نفت سفید" مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم را مقرر شد.

انتهای پیام/2700/ب  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول