اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل:

مبارزه با گران‌فروشی در بابل موفق بوده است

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل گفت: با اجرای طرح شبنم با احتکار و گران‌فروشی در بابل برخورد شده است.

مبارزه با گران‌فروشی در بابل موفق بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی ظهر امروز  در جلسه شورای اداری بابل با تبریک 13 آبان و عید سعید غدیر خم اظهار داشت: یکی از دستاوردهای بزرگ 13 آبان جابه جایی آشکار قدرت  و تبدیل شدن چالش‌ها به فرصت بود.

وی افزود: بسیاری از محققان معتقد هستند هر انقلابی که در کشورها  شکل می‌گیرد با چهار چالش جدی مواجه است اما در نظام اسلامی با تدبیر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری این چالش‌ها به فرصت تبدیل شده است.

مهدوی با اشاره به اینکه 13 آبان تنها متعلق به دانش‌آموزان و دانشجویان نیست، تصریح کرد: اقشار مختلف مردم باید همپای دانش‌آموزان و دانشجویان در راهپیمایی بزرگ 13 آبان شرکت کرده و با حضور گسترده خود توطئه دشمنان را خنثی کنند.

وی با اشاره به تقارن 13 آبان با عید سعید غدیر خم اظهار داشت: 13 آبان امسال باید به جشن غدیر تبدیل شود و دانش‌آموزان با ذکر نام مبارک حضرت علی (ع) غدیر را زنده کنند.

مهدوی از احداث راهدارخانه جنوب بابل در فیروزجاه بندپی خبر داد و افزود: در بازدید اخیر مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل مدیریت بحران مازندران از مناطق بندپی و بابلکنار مقرر شد از هفته آینده با اعزام کمپرسی و لودر، زمینه احداث راهدارخانه جنوب بابل در فیروزجاه بندپی  فراهم شود.

فرماندار بابل با اشاره به طرح موفق شبنم برای جلوگیری از گران‌فروشی در بابل بیان داشت: با برنامه‌ریزی صحیح اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیزات بابل، بازرسان طرح شبنم در برخورد با گران فروشی بسیار موفق عمل کرده و جلوی احتکار و گران‌فروشی در بابل را گرفتند.

به گزارش فارس، در پایان این جلسه از علی اکبر سفیدگران مدیر اجرایی هفتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه وارش، سید ابراهیم حسینی رئیس فرهنگ و ارشاد بابل، حمیدرضا فاضلی مدیرعامل اتوبوسرانی و تاکسیرانی بابل و غفار آری رئیس شورای شهرستان بابل در برگزاری مطلوب جشنواره وارش تجلیل شد.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول