اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

کنترل قیمت‌ها مهم‌تر از بازی‌های سیاسی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه رفسنجان گفت: کنترل قیمت‌ها، مبارزه با احتکار و گرانفروشی مهم‌تر از بازی‌های سیاسی است.

کنترل قیمت‌ها مهم‌تر از بازی‌های سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رفسنجان با تاکید بر رعایت تقوا از سوی همه و به ویژه جوانان و با تبریک عید غدیر اظهار داشت: امام باقر (ع) از نشانه‌های شیعه را امانت داری و یتیم‌نوازی برشمردند.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: امام محمد باقر (ع) فرمودند «شیعه هیچ‌گاه نمازش ترک نمی‌شود به پدر و مادر خود نیکی می‌کند و اخلاقش نیکو و متواضع است».

وی افزود: شیعیان باید به خود ببالند که پیرو حضرت علی (ع) هستند، چرا که پیامبر اکرم اسلام (ص) در واقعه غدیر خم بیش از 120 هزار نفر را جمع کردند و از آنها برای خلافت و جانشینی حضرت علی (ع) بیعت گرفتند.

رمضانی‌پور بیان داشت: اهمیت ولایت امام علی (ع) بسیار زیاد بود، چرا که پیامبر اکرم (ص) در روزهای پایانی عمر خود تقاضای جوهر و قلم کردند تا این خلافت را ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: عید غدیر خم پس از گذشت قرن‌ها هنوز برای شیعه بزرگ‌ترین عید است و لذا شیعه نباید کاری کند که شیعه بودن خود را زیر سئوال ببرد.

رمضانی‌پور بیان داشت: برخی موارد موجود در جامعه نیز نباید مانع کارهای شیعه شود و شیعه تنها نام شیعه بودن را نباید با خود داشته باشد، بلکه عمل او مهم‌تر است.

خطیب جمعه رفسنجان تصریح کرد: 13 آبان بیانگر رشادت‌های جوانان و نوجوانان ایران اسلامی از همان اول پیروزی انقلاب اسلامی است و هر سال این روز را راهپیمایی می‌کنیم تا یاد شهدای دانش‌آموز و دانشجو را گرامی بداریم.

وی عنوان کرد: امام خمینی (ره) در 13 آبان سال 43 تبعید را به جان خریدند و نگذاشتند طوق بردگی و بندگی بر گردن ملت ایران آویخته شود.

امام جمعه رفسنجان اذعان داشت: امام راحل فرمودند «مسلمانان بدانند آمریکا دلسوز ملت‌ها نیست، حتی دلسوز مردم کشور خود هم نیست و هیچ خدمتی به هیچ ملتی نکرده است».

رمضانی‌پور با اشاره به اهمیت سلامت افراد جامعه و رسیدگی به افراد مسن‌تر تصریح کرد: نان سبوس‌دار بهترین نوع نان است و نانواها با خریدن آرد با کیفیت در سلامت مردم و شهروندان سهیم باشند.

وی رسیدگی به مشکلات مردم و رفع گرانی‌ها را مهم‌تر از بازی‌های سیاسی برخی مسئولان دانست و ابراز داشت: امروز امری مهم‌تر از این نیست که به وضع معیشتی مردم رسیدگی شود و مسئولان از بازی‌های کودکانه پرهیز کنند.

رمضانی‌پور تاکید کرد: نباید جهان شیعه را فراموش کنیم، مردم سوریه، بحرین و میانمار که پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند و شکنجه را به جان خریده‌اند، باید حمایت شوند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول