اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور تاکید کرد

سازماندهی بسیج کارگری برای نقش‌آفرینی در نبرد اقتصادی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج کارگری کشور گفت: سازماندهی و برنامه‌ریزی بسیج کارگری برای نقش‌آفرینی در نبرد اقتصادی انجام یافته است.

سازماندهی بسیج کارگری برای نقش‌آفرینی در نبرد اقتصادی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، علیرضا لایق‌حقیقی در جمع اعضای بسیج کارگری آذربایجان ‌شرقی و منتخبان علمی و صنعتی همچنین فرمانده‌هان نواحی و سازمان بسیج کارگری استان اظهار داشت: بزرگ‌ترین تشکل کارگری جهان، سازمان بسیج کارگری کشور جمهوری اسلامی است.
وی افزود: امروز پایگاه‌های مقاومت بسیج در کارخانجات و مراکز تولیدی موجب رشد و بالندگی در کشور شده است.
حقیقی اضافه کرد: راه‌اندازی شوراهای عالی بسیج کارگری گامی اساسی و مهم برای نقش‌آفرینی بسیجیان در عرصه‌های اقتصادی و جنگ اقتصادی دشمنان اسلام است.
لایق با بیان اینکه رزمندگان آذربایجان ‌شرقی در دفاع مقدس خط ‌شکن و نقش‌آفرین بود، گفت: صنعتگران این استان در دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرده‌اند و امروز انتظار بسیجیان از صنعتگران بسیجی در مراکز تولیدی و خصوصی همان انتظار دوران دفاع مقدس بوده که البته گام‌های اساسی در آذربایجان ‌شرقی توسط صنعتگران برداشته شده است.
حقیقی در ادامه بسیج را دانشگاه معرفت معرفی کرد و افزود: امروز افتخار ملت ایران فرهنگ و تفکر بسیجی است.
وی یادآور شد: سازماندهی و برنامه‌ریزی بسیج کارگری برای نقش‌آفرینی در نبرد اقتصادی انجام یافته است و بسیج همواره درخدمت صنعتگران و مراکز تولیدی و صنعتی بوده و هم‌فکری و هماهنگی در تولید و اشاعه فرهنگ بسیج در تولید از برنامه‌های مهم این سازمان در استان‌هاست.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول