اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی:

بسیجیان صنعت نفت در جهاد اقتصادی نقشی بی‌نظیر دارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی گفت: بسیجیان صنعت نفت در جهاد اقتصادی نقشی بی‌نظیر دارند.

بسیجیان صنعت نفت در جهاد اقتصادی نقشی بی‌نظیر دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سید‌پیروز موسوی ‌در نشست روسای حراست شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس جنوبی اظهار کرد: پارس جنوبی در مسیر رشد و تعالی قرار دارد و در سال جهاد اقتصادی شاهد تلاش‌های بسیار خوبی در این راستا هستیم.
وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های‌ موجود و تلاش برای رشد و شکوفایی اقتصادی از مهم‌ترین اولویت‌های منطقه ویژه در سال جاری است.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی با اشاره به نقش مهم حراست در پارس جنوبی خاطرنشان کرد: تامین امنیت پایدار این منطقه حساس با حفظ انسجام راهبردی و یکپارچه‌سازی فعالیت حراست شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور امری ضروری است.
موسوی با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده از سوی حراست‌های مستقر در این منطقه در راستای ایجاد امنیت پایدار تصریح کرد: تحقق اهداف و چشم‌اندازهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه پارس جنوبی با همراهی و همدلی نیروهای حراست مستقر در منطقه محقق می‌شود و این مهم از اولویت‌های کاری صنعت نفت است.
وی با تاکید بر لزوم برگزاری منظم نشست‌های راهبردی حراست‌های مستقر د‌ر منطقه ویژه عنوان کرد: راهبردها و سیاست‌های اجرایی خود را باید به گونه‌ای تعریف و عملی کنیم که ضمن یکپارچه‌سازی فعالیت‌ها، امر توسعه‏، تولید و بهره‌برداری از میدان گازی پارس جنوبی نیز محقق شود.
موسوی اضافه کرد: نقش صنعت نفت در تمام حوزه‌های کشور پررنگ و تاثیرگذار است و در این راستا نیروهای حراست می‌توانند با ایجاد امنیت پایدار در صنعت نفت به توسعه همه جانبه کشور کمک کنند.
وی ادامه داد: سازمان حراست در حوزه پایداری، پشتیبانی و استمرار تولید، بهره‌برداری، نگهداشت و توسعه مگاپروژه‌ها در پارس جنوبی همواره نقش‌آفرین بوده و به طور قطع پیشرفت‌های به دست آمده مدیون پشتیبانی و تیزبینی حراست‌ها است.
موسوی‌ پارس جنوبی را خط مقدم عرصه جهاد اقتصادی کشور خواند و افزود: در سالی که از سوی مقام عظمای ولایت به عنوان جهاد اقتصادی مزین شده به طور قطع با موفقیت‌های کسب شده در پارس جنوبی، دوستان انقلاب و ملت عزیز ایران خوشحال و خرسند و دشمنان نظام و انقلاب مایوس و ناامید خواهند شد.
وی تصریح کرد: رفع مشکلات نرم‌افزاری و توسعه زیرساخت‌های موجود به همراه استفاده از دانش روز و تاثیرگذار می‌تواند نوید بخش روزهای خوب برای صنعت نفت در منطقه عظیم پارس جنوبی باشد و یقین داشته باشیم روزهای خوب پارس جنوبی با توسعه، آبادانی و پیشرفت ایرانی اسلامی همراه خواهد بود.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصاد انرژی پارس جنوبی در ادامه با تبریک هفته بسیج عنوان کرد: حضور بسیجیان صنعت نفت در تمام دوره‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی‏، هشت سال دفاع مقدس‎، سازندگی ایران اسلامی و هم‌اکنون در عرصه جهاد اقتصادی همواره محسوس و افتخارآمیز بوده است.
موسوی خاطرنشان کرد: بسیج در تمام دوران انقلاب حضوری موفق و تعیین‌کننده داشته و روز‌به‌روز بر عزت و اقتدار بسیج اضافه می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول