اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بسیج

100 برنامه فرهنگی در اسدآباد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: بیش از 100 برنامه فرهنگی در هفته بسیج در شهرستان اسدآباد برگزار می‌شود.

100 برنامه فرهنگی در اسدآباد برگزار می‌شود

فیروز محمودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اسدآباد با اشاره به شعار هفته بسیج با عنوان بسیج امتداد عاشورا است، اظهار داشت: نخستین روز هفته بسیج به نام مبارک امام حسین (ع) و مابقی روزهای این هفته با الهام از یکی از شهدای کربلا نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه تقارن هفته بسیج با ایام سوگواری سالار شهیدان رسالت بسیج را عاشورایی کرده است، تصریح کرد: بسیج و تفکر بسیجی به عنوان بازوی قدرتمند نظام برای حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی (ره) تشکیل شده است و امروزه نیز باید نقش بسیج در ترویج و تعمیق فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در ادامه از برگزاری 100 برنامه فرهنگی در هفته بسیج در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: در این هفته سه پایگاه مقاومت مسکن مهر، پایگاه مقاومت روستاهای طویلان و چنارسفلی افتتاح می‌شود.

محمودی از برگزاری یادواره شهدا در روستاهای گنبله، پل‌شکسته، چنارسفلی، قاسم‌آباد، نصرت‌آباد و شهر آجین خبر داد و افزود: برگزاری چنین یادواره‌هایی برای زنده نگه ‌داشتن یاد و خاطره شهدا و دلجویی‌ از خانواده‌های معظم این عزیزان است.

وی گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و روحانیون، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای بسیج، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار بسیجیان با امام جمعه، شب خاطره، برگزاری محفل انسی با قرآن، نشست روشنگری در سطح پایگاه‌ها با محوریت اقتصاد مقاومتی، همایش دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور و آزاد، همایش جوانان در حوزه‌های مقاومت، کوهنوردی اداره‌ها، تجمع بزرگ بسیجیان، صبحگاه بسیج دانش‌آموزی و گردهمایی عاشوراییان را از جمله برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان اسدآباد عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد همچنین از برگزاری مراسم شیرخوارگان در شهر آجین برای نخستین ‌بار خبر داد و گفت: شهید فاتحی‌کرجو به عنوان یکی از شهدای شاخص سال است که در این هفته فیلمی از این شهید بزرگوار را در مدارس دخترانه راهنمایی و متوسطه پخش خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه روستای چنارسفلی با جذب یک‌هزار و 200 نفر نیروی بسیجی بیشترین جذب نیرو را به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: در این روستا همچنین برای نخستین بار یادواره شهدا نیز با همکاری بسیج دانش‌آموزی و حوزه شهری برگزار می‌شود.

محمودی تصریح کرد: این روستا دارای 18 حلقه صالحین در بسیج است که در حال حاضر 400 نفر نیرو در حوزه برادران جذب کرده است.

انتهای پیام/89008/م/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول