اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر خبر داد

حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه بصره در دانشگاه علوم و فنون خرمشهر

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: اعضای هئیت علمی دانشگاه بصره عراق برای امضای تفاهمنامه وارد دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر می‌شوند.

حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه بصره در دانشگاه علوم و فنون خرمشهر

احسان برگ‌باد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: اعضای هئیت علمی دانشگاه بصره برای عقد تفاهم‌نامه آموزشی وارد دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر می‌شوند.

وی افزود: صبح روز 20 آبان ماه سال جاری اعضای هئیت علمی دانشگاه بصره در راستای عقد تفاهمنامه آموزشی وارد خرمشهر شده و بعد از این نشست دانشجویان بصره می‌توانند پذیرش تحصیلی برای حضور در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر را اخذ کنند.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر ادامه داد: این دانشجویان در واحد پردیس دانشگاه علوم و فنون و برای هفت رشته کارشناسی ارشد و دو رشته دکتری پذیرش می‌شوند.

وی با اشاره به بعضی از این رشته‌های دانشگاهی گفت: دو رشته فیزیک دریا و زیست دریا در بخش دکتری، و رشته‌هایی مانند حمل و نقل دریا و فیزیک دریا در بخش کارشناسی ارشد از جمله این رشته‌ها هستند.

برگ‌باد در پایان گفت: در صورت اخذ تفاهم‌نامه بین اعضای هئیت علمی دانشگاه بصره کشور عراق از این پس دانشجویان عراقی می‌توانند برای رشته‌های مرتبط در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر پذیرش آموزشی دریافت کنند.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول