اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش و جوانان:

ورزش کشور باید از تک رشته‌ای بودن خارج شود

خبرگزاری فارس: معاون بانوان و امور ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: باید با برنامه‌ریزی ورزش کشور از تک رشته‌ای بودن خارج شود.

ورزش کشور باید از تک رشته‌ای بودن خارج شود

به گزارش خبرگزاری  فارس از قزوین، مرضیه اکبرآبادی عصر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: باید با همراهی رسانه‌ها و همت مدیران، ورزش کشور را از تک‌رشته‌ای بودن خارج کنیم.

وی یکی از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان را تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور عنوان کرد و افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی یکی از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان است.

معاون امور بانوان و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان مشکلات مالی را یکی از دغدغه‌های هیئت‌های ورزشی دانست و تصریح کرد: کمک‌های مالی به هیئت‌های ورزشی با توجه به اعتبارات در اختیار دولت و براساس اساسنامه توزیع می‌شود.

اکبرآبادی ادامه داد: باید هیئت‌های ورزشی با مشارکت بخش‌ خصوصی موانع مالی را از پیش‌رو بردارند.

این مسئول با اشاره به رقابت‌های آسیایی 2014 کره جنوبی بیان کرد: باید با استفاده از زیرساخت‌های موجود در حوزه قهرمانی خود را برای رقابت‌های آسیایی 2014 کره جنوبی آماده کنیم.

اکبرآبادی در خصوص سالن‌های ورزشی ویژه بانوان در سطح کشور گفت: در تمام کشور سالن‌های ویژه بانوان وجود دارد و بانوان ورزشکار برای تمرین از سالن‌های دومنظوره یا اختصاصی استفاده می‌کنند.

معاون امور بانوان و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص عدم برگزاری المپیاد ایرانیان در بخش بانوان عنوان کرد: شیوه جدیدی در برگزاری مسابقات بانوان اعمال می‌شود و این مسابقات به گونه‌ای دیگر با برگزاری رقابت‌های بانوان به صورت جایزه بزرگ و میزبانی مسابقات جهانی ادامه دارد.

اکبرآبادی پیرامون فعالیت رشته بسکتبال در بخش بانوان افزود: حجاب اسلامی در رشته بسکتبال بانوان هنوز مصوب نیست و مجامع بین‌المللی مقاومت می‌کنند که البته امیدوار هستیم در آینده‌ای نزدیک حجاب اسلامی در رشته بسکتبال توسط مجامع بین‌المللی مورد موافقت قرار گیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: بسترها، ساختارها برای ورود بخش خصوصی در ورزش کشور فراهم است.

انتهای پیام/77003/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول