اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران:

بسیج شیوه‌های تهاجمی دشمنان علیه انقلاب را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: بسیج شیوه‌های تهاجمی دشمنان علیه انقلاب را خنثی می‌کند.

بسیج شیوه‌های تهاجمی دشمنان علیه انقلاب را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام مختار نظری بعد از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با رسانه‌های استان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با بیان اینکه که بسیج میراث ماندگار امام راحل است، اظهار داشت: نهال این مجموعه عظیم انسانی در جامعه توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی غرس شده است.

وی ادامه داد: بسیج تبدیل به درخت تنومندی شده است که شعاع آن را در اقصی نقاط کشور به صورت محسوس مشاهده می‌شود.

نظری با بیان اینکه بسیج نماد قدرت و اقتدار ملت ایران و ثمره انقلاب است، تصریح کرد: بسیج چنان قدرتی را از خود به نمایش گذاشت که دیگر هیچ قدرتی جرات تهاجم به این کشور را ندارد.

وی با بیان اینکه به برکت این ظرفیت عظیم انسانی مسئولان در مجامع بین‌المللی با قدرت از مواضع نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند که تمام اهداف و ترفندهای دشمن را خنثی می‌کند، بیان داشت: فعالیت‌های بسیج در حد دفاع نظامی نیست، بسیج در مباحث فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و علمی نیز وارد شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه بسیج در مقابله با تهاجم فرهنگی ماموریت خطیری برعهده دارد، یادآور شد: ورود بسیج به بخش‌های مختلف انقلاب اسلامی سبب شد برابر تهاجماتی که دشمن بر علیه کشور به کار می‌گیرد بسیج در موازات آن به خنثی سازی شیوه‌های تهاجمی دشمن می‌پردازد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران به تحریم‌های اقتصادی که از سوی دشمن بر کشور تحمیل شده است، اشاره کرد و گفت: دشمن با ایجاد جنگ روانی توام با تحریم‌های اقتصادی قصد تضعیف روحیه مردم را در کشور دارد.

وی افزود: دشمن می‌خواهد برای رسیدن به اهداف خود بین مردم و مسئولان نظام اسلامی فاصله ایجاد کند.

نظری متذکر شد: بسیج در مقابله با جنگ روانی دشمن باید ایفای نقش کند و با ایجاد روحیه در بین مردم ولایت‌مدار کشور در مقابل با تهاجم دشمن به ایستد.

وی با اشاره به اینکه در بخش اقتصاد مقاومتی بسیج باید همگام با منویات رهبری حرکت کند، خاطر نشان کرد: بسیج در حوزه اقتصادی، آنجا که دشمن نفوذ کرده و قصد آسیب رساندن به کشور را دارد بسیج با الهام از عاشورا در برابر خواسته‌های بیگانگان و استکبار جهانی مقابله می‌کند.

انتهای پیام/ 86006/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول