اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

بسیج با ولایتمداری، معنویت و بصیرت، شاخص شده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: ولایتمداری، معنویت و بصیرت از شاخصه‌های منحصر به فرد بسیج است که توانسته آن را از هر نظر شاخص کند.

بسیج با ولایتمداری، معنویت و بصیرت، شاخص شده است

علی‌نعمت چهاردولی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه ولایتمداری و بصیرت از شاخصه‌‌های اصلی بسیج است، اظهار کرد: مردمی بودن بسیج یکی از شاخصه‌های منحصر به فرد این نهاد است که توانسته در برهه‌‌های مختلف وظایف محوله را به خوبی انجام دهد.

وی از رسالت‌های این نهاد مردمی را دشمن‌شناسی و ظلم‌ستیزی، شناخت دشمنان داخلی و خارجی و حمایت از مظلومان جهان اسلام خواند و افزود: مسئولیت‌پذیری و دفاع از آرمان‌‌های اصیل و ناب نظام جمهوری اسلامی یکی از موضوعاتی است که بسیج را شاخص کرده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: مهم‌ترین ویژگی بسیج بصیرت و معنویت آن است و همین عامل سبب شده بسیج به عنوان یک نیروی سازنده و خلاق شناخته شود و در عرصه‌های سازندگی و آبادانی کشور نقش شایان توجهی داشته باشد.

وی بسیج را ضامن امنیت پایدار ایران اسلامی خواند و گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از این نهاد انقلابی و ولایی و تأثیرگذاری آن، به شدت در ترس و واهمه هستند و در این میان برای ضربه زدن به آن از هیچ توطئه‌ و برنامه‌ای فروگذاری نمی‌کنند.

چهاردولی با بیان اینکه تفکر بسیجی باید وارد تمام شئونات زندگی افراد جامعه شود، اظهار کرد: تفکر ارزشمند بسیجی تمام خلأها و چالش‌های موجود در جامعه را رفع می‌کند، پس باید از هر نظر خود را به آن تجهیز کرد.

وی افزود: داشتن روحیه بسیجی و انقلابی مهم‌ترین عامل پیشرفت و توسعه کشور است بنابراین باید تفکر و منش بسیجی در جامعه نهادینه شود تا از این طریق بتوان به اهداف والا و بالای خود دست یافت.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش بهره‌گیری از ظرفیت بسیج را یکی از ضروریات پیش رو دانست و بر این مهم تأکید کرد.

انتهای پیام/89002/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول