اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان خبر داد

اعطای 400 گواهینامه به فعالان قرآنی جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: بیش از 400 فقره گواهینامه مربوط به روخوانی، روان‌خوانی، حفظ و مفاهیم به فعالان قرآنی جنوب کرمان اهدا شد.

اعطای 400 گواهینامه به فعالان قرآنی جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام سید احمد حسینی ظهر امروز در همایش مدیران ادارات و مؤسسات قرآنی جنوب کرمان اظهار داشت: دوره تربیت‌ معلم قرآن کریم در دو حوزه جیرفت و کهنوج با شرکت بیش از 4 هزار نفر برگزار شد.

وی با اشاره به شرکت مؤسسات در طرح فراخوان 1446 با حضور 600 نفر واجدالشرایط و هماهنگی و دعوت از مدیران برای شرکت در همایش سراسری تصریح کرد: بیش از 400 فقره گواهینامه مربوط به روخوانی، روان‌خوانی، حفظ و مفاهیم به فعالان قرآنی جنوب کرمان اهدا شد.

حسینی همچنین از اعطای 289 فقره گواهینامه دوره تربیت‌مربی قرآن به فعالان این بخش خبر داد و اذعان داشت: نظارت و هماهنگی برای برگزاری برنامه آموزش قرآن و تلاوت آن در ماه مبارک رمضان توسط مؤسسه فرهنگی یادمان ولایت از دیگر این فعالیت‌های این بخش است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: طرح تدبر در قرآن به میزبانی مؤسسه ام‌ابیها با حضور 54 نفر و همچنین اهدای گواهینامه به افراد موفق برگزار شد.

وی بیان کرد: به تمام مساجد در جنوب کرمان کتاب قرآن داده شده است و امسال طرح تلاوت نور را در دستور کار داریم و این از برکات دولت نهم و دهم است.

حسینی با اشاره به اینکه آزمون سراسری حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در این شهرستان و سایر شهر‌های جنوبی را برگزار کردیم، عنوان کرد: انجمن‌های قرآنی در جنوب کرمان سازماندهی و از چهره‌های برتر قرآنی تکریم شد.

وی نداشتن توان مالی مناسب برای به‌کارگیری اساتید مجرب در دوره‌های آموزشی و نبود امکانات کافی در دفتر فعالیت‌های قرآنی را از جمله مشکلات مؤسسه‌های قرآنی برشمرد و گفت: استیجاری بودن ساختمان و عدم امکان ثبت مؤسسات قرآنی در هنگام برگزاری آزمون سراسری از دیگر مشکلات این مؤسسات است.

انتهای پیام/80002/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول