اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی:

نشر فرهنگ قرآنی از طریق هنر ستودنی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: توسعه و نشر قرآن و مفاهیم قرآنی از طریق هنر و جاذبه‌های آن عملی ستودنی و در خور تحسین است.

نشر فرهنگ قرآنی از طریق هنر ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام سید محمد فخری در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس قرآن معجزه پیامبر(ص) اظهار داشت: قرآن به‌ عنوان آخرین سفارش پیامبر(ص) توانسته است همچنان حرف‌های نو را در تمام جوامع تدوین کند و مایه سعادت و خوشبختی بشر باشد.

وی افزود: قرآن زمینه‌ساز صلاح و رستگاری بشری است و وارد شدن فکر قرآن در زندگی همه مسلمانان جهان در رشد و پیشرفت آنها تاثیرگذار است.

فخری با بیان اینکه قرآن کتاب زندگی است، اضافه کرد: با قرآن می‌توان در تمام عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی زندگی کرد و آموزه‌های آن‌ را چراغ راه خود دانست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه محافظت عملی از قرآن کریم وظیفه تک تک مسلمانان است، تصریح کرد: قرآن کریم معجزه جاویدان پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) است که در طول تاریخ از تحریف و هرگونه دخل و تصرف به دور مانده است.

وی با بیان اینکه باید بیش از پیش در نشر فرهنگ قرآنی فعالیت کنیم تا این کلام محکم و متقن را به تمام مردم جهان بشناسانیم، اضافه کرد: در یک‌هزار و 400 سال گذشته، مجاهدت‌های بسیاری در راستای محافظت عملی از قرآن توسط مسلمانان و مومنان انجام شده که باید در این زمان نیز محافظت‌های عملی توسط مسلمانان در جهان از این معجزه جاوید صورت گیرد.

فخری اظهار امیدواری کرد این نوع فعالیت‌های هنری در راستای نشر و ترویج قرآن و فرهنگ قرآنی در آینده بیشتر انجام شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول