اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی زنجان:

بارش‌ها در استان زنجان ادامه می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به بارندگی‌های 24 ساعت گذشته در استان گفت: این بارندگی‌های به صورت پراکنده ادامه می‌یابد.

بارش‌ها در استان زنجان ادامه می‌یابد

احد یاغموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی استان زنجان را طی 24 ساعت آینده غالبا ابری پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: استان طی این مدت شاهد بارش‌های پراکنده خواهد بود.

وی با اشاره به سرعت کم حرکت سامانه بارشی فعال در سطح استان زنجان تصریح کرد: سرعت کم این سامانه موجب ادامه ناپایداری جوی در سطح استان تا پایان هفته می‌شود.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان دمای صبح امروز شهر زنجان را سه درجه بالای صفر اعلام کرد و گفت: این دما در مقایسه با روز گذشته تغییر چندانی نکرده است.

وی حداقل و حداکثر دمای شهر زنجان را در 24 ساعت گذشته بین چهار و شش درجه در نوسان اعلام کرد و افزود: دمای دو شهر ابهر و خرم‌دره در همین مدت بین چهار و 9 درجه بوده است.

یاغموری حداقل و حداکثر دمای شهر قیدار را در طول 24 ساعت گذشته دو و شش درجه عنوان و اضافه کرد: دمای ماهنشان در این مدت شش و هفت درجه بوده است.

وی با اشاره به اینکه آب‌بر طی روز گذشته بیشترین دما را داشته است، ادامه داد: حداقل و حداکثر دمای این شهر طی 24 ساعت گذشته 10 و 13 درجه بالای صفر گزارش شده است.

انتهای پیام/73004/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول