اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان:

بارندگی‌های اخیر پاسخگوی معضلات خشکسالی اصفهان نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: با وجود افزایش 30 برابری بارندگی‌ها نسبت به سال گذشته در استان اصفهان، همچنان آثار مخرب خشکسالی‌ها تداوم دارد.

بارندگی‌های اخیر پاسخگوی معضلات خشکسالی اصفهان نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، منصور شیشه‌فروش در جمع اعضای شورای مدیریت بحران شهرضا اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته از بهمن ماه شاهد افزایش بارندگی‌ها در نقاط مختلف استان اصفهان هستیم.
وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 200 روستا در سطح استان به صورت سیار آب‌رسانی می‌شود و این بیانگر عمق خشکسالی موجود در استان اصفهان است.
مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با اشاره به آلودگی‌های اخیر در اصفهان بیان داشت: یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در تشدید آلودگی هوا، خشکسالی است که معمولاً در فصل زمستان با ورود توده‌های سرد زمستانی اتفاق می‌افتد.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به حوادث طبیعی شهرستان شهرضا افزود: این شهرستان به عنوان معین استان اصفهان در حوزه مدیریت بحران مطرح است و تجهیز ستاد بحران شهرضا به مجهزترین امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری یکی از مهم‌ترین نیازهای این شهرستان به شمار می‌رود.
شیشه‌فروش در ادامه با تشریح وضعیت آب بخش کشاورزی در شهرضا اضافه کرد: با اختصاص بودجه 6 میلیارد تومانی در راستای احیای قنوات و اجرای آبیاری تحت فشار در شهرضا، این شهرستان به یکی از مجهزترین شهرهای استان در حوزه آبیاری تبدیل شده است.
وی با اشاره به پروژه بزرگ سالن بحران شهرضا تصریح کرد: اتمام این طرح حیاتی، حمایت و پشتکار شهرداری شهرضا را می‌طلبد و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد اتمام این طرح استراتژیک در شهرضا باشیم.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول