اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوثر خطاب به مسئولان

خدمت به مردم را با هیچ متاع دنیوی معاوضه نکنید

خبرگزاری فارس: امام جمعه کوثر خطاب به مسئولان گفت: خدمت به مردم را که سرمایه‌های اصلی نظام هستند با هیچ متاع دنیوی هرچند بسیار گرانبها معاوضه نکنید.

خدمت به مردم را با هیچ متاع دنیوی معاوضه نکنید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کوثر اظهار داشت: امام حسین (ع) حوائج بندگان در دست مسئولان را نعمتی بزرگ از سوی خدا می‌دانستند که وظیفه شرعی ما نیز ایجاب می‌کند در برآورده کردن این حوائج پیرو و رهرو آن امام همام باشیم.

وی با بیان اینکه هیچ متاعی در دنیا ارزشمند‌تر از برآورده کردن نیاز نیازمندان نیست، افزود: مسئولان باید به قدری تلاش کنند که به مرور شاهد رفع مشکلات و تحقق مطالبات مردم باشیم.

امام جمعه کوثر با اشاره به فرا رسیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان بیان داشت: امام حسین (ع) شهید راه حق و آزادی بودند که امروز بر هر مسلمان آزاده‌ای واجب است تا حریت را از مکتب امام حسین (ع) بیاموزد.

عبداللهی گفت: سرور و سالار شهیدان با شهادت جوانمردانه خود به عالم امکان اعلام کردند که سر فرود آوردن در مقابل ظلم و جور گناهی عظیم است که برای رها شدن از این گناه، شهادت و مرگ با عزت گواراتر از زندگی با ذلت است.

وی با اشاره به برخی از مشکلات شهرستان بر لزوم تکمیل طرح‌های این شهرستان تاکید کرد و افزود: همه ما باید شکر‌گذار مردم باشیم زیرا ملت ایران همیشه با حضور در همه عرصه‌ها نشان داده‌اند پشتیبان ولایت فقیه و آرمان‌های والای انقلاب هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده سپاه ناحیه کوثر هم در این جلسه از برگزاری همایش بزرگ بسیجیان خبر داد.

طاهری اعزام کاروان راهیان نور، ویزیت رایگان بیماران، عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، نواختن زنگ بسیج، برگزاری مسابقات ورزشی، نمایشگاه آثار هنرمندان بسیجی و مسابقات فرهنگی را از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته بسیج در شهرستان کوثر اعلام کرد.

انتهای پیام/61003/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول