اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاونت عمران استاندار اصفهان:

جایگاه شهرداری‌ها از نهاد خدمت‌رسان به سمت نهاد اجتماعی گذر کرده است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: جایگاه شهرداری‌ها از نهادهای خدماتی به سمت نهادهای اجتماعی گذر کرده است.

جایگاه شهرداری‌ها از نهاد خدمت‌رسان به سمت نهاد اجتماعی گذر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد ظهر امروز در حاشیه آیین بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی منطقه هشت اصفهان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین رویدادهای جامعه امروزی گذر شهرداری‌ها از جایگاه یک نهاد خدمت‌رسان صرف به سمت نهادی اجتماعی است.

وی افزود: شهرداری‌ها امروزه نقش بسیار حساسی در جهت‌دهی اوضاع اجتماعی شهرها بر عهده دارند.

معاون عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه تأثیرگذاری متقابل اجتماعی و فرهنگی نهاد شهرداری با شهروندان یک فرایند مستمر است، تصریح کرد: نوع نگاه شهروندان به جامعه به واسطه تعامل روزانه و تقاضاهای مستمر بر نوع عملکرد شهرداری به عنوان مرجع خدمت‌رسان تأثیرگذار است.

وی در ادامه اساس لزوم تثبیت فرهنگ شهروندی مترقی در جامعه را شهرداری فرهنگی و شهروند فرهنگ‌مدار عنوان کرد و گفت: برهم کنش‌های متقابل شهروند و شهرداری بر نوع نگاه هر دو به آنچه باید صورت پذیرد، تأثیر گذاشته و یک نظام خدمت‌رسانی فرهنگی و اجتماع محور را به وجود می‌آورد.

به گزارش فارس، امروز هم‌زمان با ولادت با سعادت حضرت امام علی‌النقی (ع) 52 پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی در منطقه هشت اصفهان با هزینه‌ای بالغ بر 202 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم که با حضور مسئولان شهری و استانی و نمایندگان مجلس همراه بود، پروژه‌های خیابان‌های استاد شهریار، سپاه، شهید خداداد امینی و شهیدان شیرانی و اسماعیلی افتتاح و کلنگ احداث خیابان‌های گلستان غربی، شهیدان خانعلی، فاز دوم خیابان شهیدان کاظمی، شهید مظاهر مزروعی، شهید دوران و ساماندهی خیابان‌های صبا و بعثت بهرام‌آباد به زمین زده شد.

همچنین 19 قطعه فضای سبز و شش بوستان محلی و عملیات اجرایی احداث شش بوستان محلی آفتاب، احرار، شهدای روزبهانی، دکتر فروغی، مهر و باران تکمیل شد.

همچنین چند پروژه فرهنگی ورزشی ورزشگاه شهدای شمس‌آباد، زمین ورزشی روباز سردار شهید شهبازی، ورزشگاه روباز محله دستگرده، فرهنگسرای باران و فرهنگسرای گلستانه مارچین از طرح‌های فرهنگی ورزشی بود که امروز افتتاح شد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول