اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

‌محور اردبیل ـ سرچم به جاده‌ای ایمن و دو بانده ارتقا یابد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: جاده اردبیل - سرچم باید به جاده‌ای با ایمنی بیشتر و دو بانده رفت و برگشت ارتقا یابد.

‌محور اردبیل ـ سرچم به جاده‌ای ایمن و دو بانده ارتقا یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جلسه بررسی وضعیت راه‌های استان اردبیل اظهار داشت: ارتباطات استانی به صورت راه زمینی از طریق جاده اردبیل - سرچم مهیا شده است و باید در بحث ایمن‌سازی این جاده بیشتر کار شود.

وی یکی از پیشرفت‌های استان را راه‌ها و ارتباطات استانی به صورت زمینی، ریلی، هوایی دانست و تصریح کرد: با توجه به دو مشخصه اصلی استان چون کشاورزی و گردشگری باید در بحث حمل و نقل هوایی تعداد پروازهای کنسل شده در فصل سرما را به حداقل برسانیم.

نیکزاد با اشاره به کمتر شدن پروازهای هوایی در فصل سرما به استان اردبیل خاطر نشان کرد: هم اکنون مطالعات و بررسی‌های لازم برای انتقال فرودگاه به جاده مغان در دست انجام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل راه‌ها و مسیرهای ارتباطی بین شهری و بین روستایی را در رونق استان از نظر کشاورزی و به ویژه گردشگری بسیار حائز اهمیت توصیف کرد و ادامه داد: هم اکنون 22 پروژه راه و شهرسازی در استان شامل 10 پروژه در شهرستان اردبیل و 12 پروژه روستایی در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه شهرستان خلخال دارای هشت پروژه راه اصلی و 36 پروژه با ماهیت روستایی دارد، بیان کرد: شهرستان مشگین‌شهر نیز دارای 10 پروژه راه اصلی و 39 پروژه با ماهیت روستایی است.

نیکزاد پنج روستا در بخش مرکزی چون محمد جان‌لو، آق قلعه، پیرالوان، چهل گزو قلیچی و سه روستا در بخش هیر چون مسجدلو، آهو قلعه و قشلاق محمدبیگ علیا را به عنوان روستاهای بالای 20 الی 50 خانوار فاقد راه آسفالته عنوان کرد.

انتهای پیام/62006‌/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول