اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری قلعه‌گنج:

27 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های قلعه‌گنج وجود دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری قلعه‌گنج گفت: 27 نقطه حادثه‌خیز در سطح شهرستان قلعه‌گنج وجود دارد و برای تأمین اعتبار به ستاد برنامه‌ریزی بودجه ارسال شده است.

27 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های قلعه‌گنج وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، ایوب فلاحی ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک در این شهرستان اظهار داشت: مصوبه‌های جلسات مدیران و نهادها در نهایت باید به نفع عموم مردم صادر شود و مشکلات و نواقص به سرعت حل تا فشار مضاعفی بر مردم وارد نشود.

وی افزود: شهرستان قلعه‌گنج از نظر وسعت جغرافیایی از پراکندگی جمعیت برخوردار است و باید راهکارها طوری باشد که در این گستره قرار گیرد.

فلاحی با بیان اینکه سال جاری در حوزه شهری یک تصادف منجر به فوت به وقوع پیوست که در مقایسه با سال گذشته بسیار کمتر شده است، تصریح کرد: برای رونق شهر باید جایگاه‌های مسافربری به بیرون از خیابان‌های اصلی منتقل شود.

وی با بیان اینکه مأموران راهنمایی و رانندگی نسبت به همکاری با شرکت‌های مسافربری اقدام کنند، خاطرنشان کرد: 27 نقطه حادثه‌خیز در سطح شهرستان قلعه‌گنج وجود دارد و برای تأمین اعتبار به ستاد برنامه‌ریزی بودجه ارسال شده است که محور سرتک و چیل‌آباد در اولویت کاری هستند.

سرپرست فرمانداری قلعه‌گنج با بیان اینکه باید در حوزه زیباسازی شهر و ترافیک شهری کمک کنیم و تلاش همه بر این باشد که فرهنگ شهرنشینی توسعه یابد، گفت: ما به عنوان مدیر و مسئول خدمتگزار الگوی بسیاری از مردم هستیم و این الگو بودن با قانون‌مداری ما تبعیت داشته باشند.

فلاحی اذعان داشت: نصب علائم هشدار دهنده و چراغ‌های هشداری در محورهای مواصلاتی باید به هر نحو ممکن اجرایی شود تا فرهنگ شهرنشینی روز‌ به‌روز افزایش یابد.

وی افزود: در این موقعیت زمانی باید مدیریت ما بر این باشد که ظاهر شهر با هماهنگی و تعامل بین اداره‌ها به هر نحو ممکن زیبا و توسعه یافته باشد و مدیران با دید باز و نظر موافق انجام دهند.

انتهای پیام/80004/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول