اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان خبر داد

آغاز عملیات زمستانی در جاده‌های گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از آغاز عملیات زمستانی به دلیل شرایط جوی در جاده‌های این استان خبر داد.

آغاز عملیات زمستانی در جاده‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، افشین عزیزی در نشست مشترک کمیته حمل و نقل، سوخت و شورای هماهنگی مدیریت بحران گیلان با اشاره به تهیه نقشه راه عملیات زمستانی در شهرستان‌ها اظهار کرد: روشنایی معابر در فصل زمستان بسیار حائز اهمیت است.

وی به عملیات زمستانی در جاده‌ها از 15 آذر در سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: امسال عملیات زمستانی به دلیل شرایط جوی از ابتدای فصل پاییز در جاده‌های گیلان آغاز شده است.

عزیزی با بیان اینکه سقوط درختان در حاشیه جاده‌ها سبب آسیب‌پذیر شدن راه‌ها می‌شود، تصریح کرد: نحوه اطلاع‌رسانی دستگاه‌ها در مواقع بحرانی باید رعایت شود.

این مسئول اولویت نخست در بحران‌ها را جان انسان‌ها دانست و خاطرنشان کرد: 170 میلیارد تومان از ابتدای سال جاری تاکنون در بحث حوادث مترقبه به گیلان آسیب وارد شده است.

*ورود پرندگان مهاجر به گیلان

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان نیز در جلسه مذکور گفت: پرندگان مهاجر به دلیل سرمای زودرس وارد استان شدند.

امیر عبدوس اعتبارات عمرانی محیط زیست گیلان را 98 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: ماهانه 168 میلیون تومان بودجه جاری سازمان مذکور است و این مبلغ بابت حقوق کارکنان پرداخت می‌شود.

وی خواستار اختصاص سهمیه بنزین 400 تومانی به محیط زیست گیلان شد و اظهار کرد: قاچاقچیان در فصل سرما از قایق‌های موتوری برای شکار پرندگان استفاده می‌کنند و برای جلوگیری از صید قاچاق نیازمند سهمیه بنزین با نرخ 400 تومان هستیم.

انتهای پیام/84001/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول