اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز فصل سرما

دوره بازآموزی امداد و نجات جاده‌ای در استان مرکزی آغاز شد

خبرگزاری فارس: دوره بازآموزی امداد و نجات جاده‌ای به مناسبت آغاز طرح امداد و نجات زمستانی به همت جمعیت هلال احمر استان مرکزی در ساوه آغاز شد.

دوره بازآموزی امداد و نجات جاده‌ای در استان مرکزی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی صبح امروز در مراسم افتتاحیه این طرح گفت: این دوره آموزشی ویژه نجاتگران و امدادگران پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری است که با هدف بازآموزی آموخته‌های قبلی برای افزایش آمادگی عوامل امدادی در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافران و پوشش به موقع حوادث برگزار می‌شود.

مرتضی سلیمی افزود: این دوره آموزشی با حضور مربیان مجرب امداد به منظور ارتقای سطح دانش و کسب مهارت بیشتر امدادگرانی که در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای فعالیت می‌کنند، برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این دوره آموزشی مباحثی چون پیش بیمارستانی، نحوه رسیدن به صحنه حادثه و رهاسازی مصدومین، اطفای حریق، همکاری در انتقال مصدومین به مراکز درمانی، نحوه کار با ست‌های هیدرولیک، ابزار سبک، برخورد با مصدوم و چگونگی انجام عملیات جاده‌ای آموزش داده می‌شود.

به گفته وی این دوره از امروز به مدت دو روز در جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه و با حضور 100 نفر از امدادگران و نجاتگران استان برگزار می‌شود و در پایان دوره یاد شده از توانمندی‌های امدادگران به صورت تئوری و علمی آزمون به عمل می‌آید.

انتهای پیام/87001/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول