اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی خبر داد

افزایش پایگاه‌های امدادرسانی جاده‌ای آذربایجان‌غربی در زمستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی از افزایش پایگاه‌های امدادرسانی جاده‌ای استان در زمستان سال جاری خبر داد.

افزایش پایگاه‌های امدادرسانی جاده‌ای آذربایجان‌غربی در زمستان

یحیی زینال‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به فرا رسیدن ایام سرما در استان و لزوم امدادرسانی جاده‌ای اظهار داشت: امسال علاوه بر 12 پایگاه ثابت جاده‌ای، هفت پایگاه دیگر نیز به صورت موقت و سیار برای پوشش امدادهای زمستانی در جاده‌های استان راه‌اندازی می‌شود تا امدادرسانی کاملی به مردم استان در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ذخیره‌سازی اقلام زیستی و غذایی در انبارهای جمعیت هلال‌احمر استان صورت پذیرفته است، افزود: جمعیت هلال‌احمر استان در آمادگی کامل برای امداد در مواقع بحران ویژه فصل زمستان از جمله بارش برف و یخ‌زدگی و کولاک به سر می‌برد.

زینال‌پور افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی جمعیت هلال‌احمر میاندوآب را از جمله طرح‌های هلال‌احمر استان در نیمه دوم سال جاری دانست و تصریح کرد: این درمانگاه که مجهز به لوازم و بخش‌های مختلف است، در آن پرسنل توانمند در رشته‌های گوناگون در راستای ارائه خدمات مطلوب به کار گرفته می‌شوند که امیدواریم رضایت اقشار مختلف مردم را بعد از مراجعه به مرکز به دنبال داشته باشد.

وی همچنین بهره‌برداری از مرکز امداد هوایی استان، افتتاح ساختمان امدادی و اداری ماکو و آغاز عملیات عمرانی انبارهای ذخیره‌سازی در شهرستان‌های شوط و سلماس را از دیگر طرح‌های این جمعیت در نیمه دوم سال جاری برشمرد و ادامه داد: این طرح‌ها در مجموع با اعتباری بالغ بر بیش از 41 میلیارد ریال آماده بهره‌برداری هستند.

زینال‌پور خاطرنشان کرد: برگزاری همایش علمی کاربردی گروه پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان، توسعه طرح درمان در مناطق محروم و راه‌اندازی داروخانه شبانه‌روزی سلماس از دیگر برنامه‌های کاری این جمعیت در نیمه دوم امسال را شامل می‌شود که امیدواریم برگزاری آنها رضایت کاملی را به دنبال داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همچنین بیان داشت: ساماندهی تیم‌های امداد و نجات محلات در شهرستان‌ها، طرح ملی فرشتگان رحمت برای حمایت از بانوان بی‌سرپرست، طرح توسعه تیم‌های امداد روستایی، اجرای مراسم تحلیف جوانان عضو جمعیت هلال‌احمر و برپایی کارگاه‌های توانمندسازی داوطلبان امداد و نجات و راه‌اندازی مرکز پاسخگویی اضطراری در ارومیه و میاندوآب هم در این مدت در استان به اجرا گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/61009/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول