اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خورشید بر نیزه ـ 31

ولی‌خانی: پذیرش ولایت مهم‏ترین درس عاشوراست

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان گرمسار گفت: مهم‏ترین درس عاشورا، پذیرش ولایت است که باید از آن درس گرفت.

ولی‌خانی: پذیرش ولایت مهم‏ترین درس عاشوراست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، حجت‌الاسلام علی ولی‌خانی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج و تقارن آن با ماه محرم اظهار داشت: شهدای هشت سال دفاع مقدس، درس ایثار و از خودگذشتگی را از کربلا آموختند.

وی با بیان اهمیت وجود بسیج در جامعه افزود: بسیج جایگاه بالایی در نظام اسلامی دارد و بسیجیان در نگهداری از دین خدا و زنده نگه داشتن راه شهدا نقش بسزایی دارند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان گرمسار بیان داشت: بسیجیان باید بیشتر با احکام دین آشنا شوند تا بتوانند مقابل جنگ نرم دشمنان درونی و بیرونی ایستادگی کنند.

ولی‌خانی تأکید کرد: بسیجیان باید با تأسی از یاران امام حسین(ع) همیشه آماده فداکاری و ایثار باشند و در هر شرایطی رهبر خویش را تنها نگذارند و با افزایش بصیرت و آگاهی خود ادامه‏دهنده راه شهدا باشند.

وی افزود: بسیجیان در شناخت ابعاد مختلف جنگ نرم دشمن و مقابله با آن نقش بزرگی دارند و باید شیوه‌های جنگ نرم دشمن را بشناسند و درصدد مقابله با آن باشند.

مراسم عزاداری دهه اول محرم در شاهرود برگزار می‌شود

به گزارش فارس؛ همچنین مراسم عزاداری دهه اول محرم در شاهرود به همت بسیجیان برگزار می‌شود.

در ایام محرم در پایگاه‌های بسیج شهرستان شاهرود هیئت‌های عزاداری برقرار است و پایگاه عاشقان ولایت شهرک انقلاب شاهرود در مسجدالنبی(ص) این شهر به مدت 12 شب عزاداری برگزار می‌کند.

برگزاری عزاداری توسط هیئت‌های صالحین پایگاه حضرت ابوالفضل(ع) نیز در دستور کار قرار دارد.

همچنین حلقه صالحین محبین‏الرضا(ع) پایگاه حضرت ابوالفضل(ع) هیئتی با همین نام برپا و هر شب مراسم عزاداری و سخنرانی در شهرک ولی‏عصر(عج) با حضور اعضا برگزار می‌کند.

با توجه به تقارن هفته بسیج با ماه محرم، پایگاه‌های مقاومت بسیج برنامه‌های خود را در قالب هیئت‌های عزاداری و سخنرانی‌های بصیرتی و معرفتی انجام می‌دهند.

تمام پایگاه‌های بسیح علی(ع) شاهرود با تشکیل هیئت در مساجد، تکایا و منازل اعضای پایگاه ماه محرم و تقارن آن با هفته بسیج را گرامی می‌دارند.

انتهای پیام/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول