اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قرچک:

کوچک‌ترین جسارت به ساحت ولایت فقیه را پاسخ می‌دهیم

خبرگزاری فارس: شهردار قرچک گفت: کفن‌های ما آماده است، با مشاهده کوچک‌ترین جسارت به ساحت ولایت فقیه و اعتقادات به میدان خواهیم آمد و جان خود را خالصانه فدا خواهیم کرد.

کوچک‌ترین جسارت به ساحت ولایت فقیه را پاسخ می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عبدالعلی قاسم‌پور در جلسه ستاد برگزاری مراسم 9 و 10 دی ماه شهرستان ورامین که در دفتر نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین برگزار شد، با اشاره به رشادت‌های مردم ورامین در 15 خرداد سال 42 گفت: پدران ما با حرکت کفن‌پوش خود در سال 42 برای دفاع از ولایت فقیه شجره انقلاب اسلامی را غرس کردند و مردم این شهرستان به دلیل حرکت شجاعانه پدران خود در تاریخ سربلند هستند.

شهردار قرچک افزود: فرزندان آن مردان شجاع نیز در سال 88 و در اوج فتنه کفن‌پوش به سوی بیت رهبری حرکت کردند، قطعا فرزندان ما در آینده به حرکت 9 و 10 دی 88 پدرانشان افتخار خواهند کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه همواره احتمال فتنه وجود دارد، گفت: فتنه‌گران بدانند، کفن‌های مردم ورامین در گنجه نیست، کفن‌های ما آماده است، با مشاهده کوچک‌ترین جسارت به ساحت ولایت فقیه و اعتقادات برای دفاع به میدان خواهیم آمد و جان خود را خالصانه فدا خواهیم کرد.

قاسم‌پور با اشاره به برنامه‌های شهرداری قرچک در سالروز گرامیداشت 9 و 10 دی ماه عنوان کرد: یکی از خیابان‌های قرچک به نام «بصیرت» نامگذاری شده است و نیز بوستانی در پوئینک به نام «بوستان 9 دی» آماده شده است، نمایشگاه «بصیرت» نیز در این ایام در یکی از مکان‌های پر تردد قرچک با موضوع «بصیرت و ولایت‌مداری» برپا خواهد شد.

شهردار قرچک با اعلام اینکه شب 10 دی ماه مراسم باشکوهی در مسجد جامع قرچک برگزار می‌شود، اظهار داشت: کفن‌پوش‌های این منطقه که در یوم‌الله 9 دی به سوی تهران و بیت رهبری حرکت کردند شب را در مسجد جامع قرچک گرد آمده و به استراحت پرداختند و مراسمی با حضور مسئولان شهرستان در مسجد جامع قرچک برگزار شد، امسال نیز در جهت گرامیداشت آن گردهمایی و مراسم یک مراسم باشکوه با حضور تمام مسئولان شهرستان در مسجد جامع قرچک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول