اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ورامین:

ولایت‌پذیری توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه ورامین با اشاره به اینکه مهم‌ترین ابزار صعود به قله‌های افتخار ملت ایران ولایت است، گفت: ولایت‌پذیری توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

ولایت‌پذیری توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جلسه ستاد برگزاری مراسم 9 و 10 دی ماه شهرستان ورامین با حضور مسئولان ادارات و نهادهای ورامین در دفتر امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در این شهرستان برگزار شد.

مرتضی مومنی‌فر در این جلسه با بیان نیاز به ابزار برای صعود به قله‌های افتخار گفت: کوهنورد برای فتح قله کوه نیاز به ابزار دارد، در هنگام صعود به قله دماوند از جبهه جنوبی با تپه گوگردی در این جبهه مواجهیم و در نزدیکی قله دماوند  فعالیت‌های آتشفشانی قرار دارد و خاک این منطقه سراسر از گوگرد پوشیده شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ورامین تصریح کرد: برای صعود از این تپه بدون مخزن اکسیژن و ابزارهای دیگر صعود امکان‌پذیر نیست، این تپه مانند همان پیچ تاریخی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند، اکنون با تغییر تاکتیکی دشمن در جنگ با انقلاب اسلامی، ما نیز نیاز به تغییر تاکتیک داریم.

مومنی‌فر اظهار داشت: ابزارهایی که ما توسط آنها در جنگ سخت و تاکتیک‌های قبلی دشمن پیروز شدیم در این جنگ نیز کارآمد است، اولین و مهم‌ترین ابزار ما برای صعود به قله افتخار ولایت است و باید با افزایش بصیرت بیش از پیش به ابزار ولایت و حق‌شناسی مجهز باشیم.

وی ادامه داد: دومین ابزار شهادت‌طلبی و شجاعت است که جوانان بسیجی ورامین در اوج فتنه 88 شجاعت و شهادت‌طلبی خود را نشان دادند، آنها در خطرناک‌ترین مکان‌ها کشیک می‌دادند تا صبح شود، هر لحظه امکان هجوم فتنه‌گرها بود اما ورامینی‌ها پا پس نکشیدند.

فرمانده سپاه ورامین سومین ابزار را بصیرت عنوان کرد و گفت: بصیرت عامل تجهیز به دیگر ابزارها است، اگر بصیرت باشد، ولایت‌مداری و شهادت‌طلبی نیز حاصل می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: ابزار چهارم اعتقادات است، اعتقادات قوی و راسخ بود که در دفاع مقدس ما را پیروز میدان کرد، اکنون هم همین اعتقادات ما است که می‌تواند راه را هموار کند.

انتهای پیام/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول