اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نکا:

سکوت در برابر کشتار غزه خیانت به اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نکا گفت: سکوت در برابر کشتار مردم بی‌دفاع غزه، خیانت به اسلام است.

سکوت در برابر کشتار غزه خیانت به اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه نکا افزود: اکنون بسیاری از کشورهای همسایه و مسلمان ما در برابر حملات هوایی اسرائیل به غزه سکوت اختیار کردند که این سکوت به منزله همراهی با دشمنان است.

وی اظهار داشت: در چنین شرایطی مهم‌ترین وظیفه ما به عنوان مسلمان دفاع از مظلوم و محکومیت ظالم است که برخی از کشورهای منطقه با سکوت خود در همراهی دشمنان در این ظلم به مظلوم همراه شدند.

امام جمعه نکا با بیان اینکه پیام قیام امام حسین (ع) و عاشورا به ملت ما مقاومت در برابر فشارها و خواسته‌های ظالمانه استکبار است، خاطر نشان کرد: ملت ما با حمایت‌های همه جانبه از مردم فلسطین و غزه در دفاع از مظلوم ثابت قدم است.

حجت الاسلام محمدی لایینی با تسلیت به مناسبت ایام محرم الحرام یادآور شد: مقابله با فشارها و خواسته‌های ظالمانه استکبار جهانی پیامها و تعالیم مهم قیام عاشوراست.

وی اضافه کرد: باید مراقب باشیم که مراسم عزای حسینی به دور از اسراف برگزار شود و برای تبیین واقعه صحیح عاشورا و مکتب حسینی گام برداریم.

حجت الاسلام محمدی لایینی افزود: باید محتوای مجالس مذهبی ارتقا یافته و به دور از هر گونه خرافه‌پرستی و بدعت برگزار شود.

وی همچنین با گرامیداشت هفته بسیج از بسیجیان به عنوان حافظان مهم این انقلاب نام برد که در دوره‌های مختلف این نظام، قدرت و اقتدار نظام را به رخ جهانیان کشاندند.

امام جمعه نکا در ادامه گفت: باید از این ایام درس تقوا بگیریم و حسینی کار کنیم و صالح باشیم.

به گزارش فارس، نمازگزاران جمعه این شهرستان پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی ضمن محکوم کردن جنایات سربازان اشغالگر قدس در غزه ، خشم و انزجار خودشان نسبت به این حرکت مذبوحانه اعلام کردند.

انتهای پیام/86002/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول