اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خورشید بر نیزه ـ 14

شعبانعلی: فرهنگیان نمی‏گذارند راه عاشورا از بین برود

خبرگزاری فارس: رئیس کانون بسیج فرهنگیان شهرستان شاهرود گفت: فرهنگیان و دانش‌آموزان نمی‏گذارند راه شهادت و عاشورا از بین برود.

شعبانعلی: فرهنگیان نمی‏گذارند راه عاشورا از بین برود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عبدالحسین شعبانعلی در دیدار اعضای کانون بسیج فرهنگیان شاهرود و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین فرهنگی با خانواده شهید فرهنگی «محمدعلی نظری» که در منزل این شهید والامقام برگزار شد، بیان کرد: شهدای فرهنگی و دانش‏آموز الگوهای برتر تربیتی و آموزشی برای جامعه هستند.

وی خطاب به حاضران اظهار داشت: شما خانواده شهدا با تأسی از سالار شهیدان، از عزیزان خود در راه اسلام و حفظ انقلاب گذشتید و با صبر زینب‏گونه خود رسالت پاسداری از راه آنها را به عهده گرفتید.

رئیس کانون بسیج فرهنگیان شهرستان شاهرود با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند تا راه شهدا را از بین ببرند، اظهار داشت: دشمنان فهمیده‌اند که راه شهادت و عاشورا باعث حفظ نظام و اسلام در طول تاریخ بوده است و تلاش می‌کنند به هر وسیله ممکن این راه را از بین ببرند.

شعبانعلی بیان کرد: فرهنگیان و دانش‌آموزان با بصیرت کشور نخواهند گذاشت که این راه از بین برود و با تأسی به شهدا تلاش می‌کنند تا نظام اسلامی به جایگاه‌های بلند جهان دست پیدا کند و این فرهنگ در سراسر جهان گسترش یابد؛ همانطور که اکنون نیز این‏چنین شده است.

در این دیدار، همسر شهید نظری با تقدیر از حضور مسئولان کانون بسیج فرهنگیان شهرستان شاهرود در منزل این شهید، بر ادامه راه شهدا تاکید کرد.

وی گفت: خانواده شهدا، رسالت انتقال فرهنگ شهدا را در جامعه بر عهده دارند و تلاش می‌کنند تا این فرهنگ را به درستی به نسل‌های جدید انتقال دهند.

به گزارش فارس؛ شهید محمدعلی نظری از شهدای فرهنگی شاهرود است که در دوران دفاع مقدس با درک شرایط و موقعیت به مدرسه جهاد شتافت و در راه اعتلای اسلام و انقلاب به شهادت رسید.

در این دیدار، لوح یادبود و هدیه‌ای به خانواده شهید از طرف کانون بسیج فرهنگیان شاهرود اهدا شد.

انتهای پیام/74006/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول