اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راه وشهرسازی مازندران:

پیمانکاران غیر متعهد خلع ید می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل راه وشهرسازی مازندران با تاکید بر انجام تعهدات بر مبنای قرارداد گفت: اگر پیمانکاری نتواند برابر تعهد عمل کند خلع ید می‌شود.

پیمانکاران غیر متعهد خلع ید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، علی اکبر ییلاقی صبح امروز  در جلسه پیگیری وضعیت محور نور ـ چمستان ـ آمل بیان داشت: پیمانکاران اگر قصد جمع کردن پروژه را دارند فعال‌تر شوند تا در اجرای پروژه تسریع شود و در غیر این صورت خلع ید و حق ورود به پروژه را ندارند.

معاون راهسازی اداره کل راه و شهرسازی مازندران با تاکید بر انجام تعهدات برمبنای قرارداد به‌ویژه تعهدات عقب مانده ابراز داشت: ما به جز یک پیمانکار از سایر پیمانکاران مسیر رضایت نداریم و میزان تاخیر آنها غیرمنطقی است که این امر باعث بروز بعضی از مشکلات و تصادفات در این محور شده است.

وی اذعان داشت: اگر چه همه علت تصادفات جاده نیست اما به خودمان اجازه نمی‌دهیم که بگوییم اگر راننده‌ای از خط سفید به هر دلیلی عبور کرد محکوم به تصادف و مرگ است، زیرا شاید این راننده تازه گواهینامه گرفته باشد یا به جاده آشنا نباشد، اگر نکات ایمنی رعایت شده باشد و نیوجرسی نصب شود حداقل به نیوجرسی برخورد و شدت حادثه کمتر می‌شود.

این مسئول خطاب به یکی از پیمانکاران محور که با حدود 32 ماه تاخیر فقط حدود 36 درصد پیشرفت فیزیکی در تعهدات خود داشت، اظهار داشت: این تاخیر در هیچ پروژه‌ای منطقی نیست و ملزم به جبران عقب‌افتادگی در یک فرصت منطقی هستید و گرنه ناچار به اعمال ماده 48 یا حتی 46 می‌شویم و مسئولیت آن هم به عهده شخص پیمانکار است.

انتهای پیام/86003/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول