اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور فنی استانداری کرمان:

پیمانکاران به جای طلب خود سهام دریافت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور فنی استانداری کرمان گفت: اجازه فروش سهام 33 میلیارد و 500 میلیون تومان به دولت داده شده است و پیمانکاران می‌توانند به جای طلب خود سهام دریافت کنند.

پیمانکاران به جای طلب خود سهام دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سید علی سیدعلیخانی ظهر امروز در نشستی با جمعی از پیمانکاران و مدیران دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: ما آمادگی لازم را برای همکاری در تمام زمینه‌ها با پیمانکاران استان کرمان داریم.

وی افزود: در بودجه راهکارهایی در زمینه کسب درآمد برای ادارات و شرکت‌ها وجود دارد که باید تلاش کنند تا آن را به دست آورند.

سیدعلیخانی با بیان اینکه پرداخت سهام به جای طلب، مورد استقبال پیمانکاران قرار نگرفته است گفت: می‌توان برای دستیابی به نقدینگی، طرح‌های نیمه‌تمام را به پیمانکاران بخش خصوصی به صورت اقساطی و نیمه‌اقساطی واگذار کرد.

در ادامه این نشست مدیر امور هماهنگی و اقتصادی استانداری کرمان اظهار داشت: بانک‌های عامل این اختیار را دارند که جریمه بدهی‌های معوقه را ببخشند و بدهی‌های مانده را به صورت اقساط پنج ساله دریافت کنند.

رضا سنجری گفت: براساس اصلاحیه جدید افرادی که در لیست سیاه قرار گرفته‌اند تا زمانی که تمام بدهی‌های خود را پرداخت نکنند نمی‌توانند از تسهیلات بانکی استفاده کنند و مابقی تجار نیز می‌توانند از تسهیلات بانکی استفاده کنند.

در ادامه این نشست صادق سلطانی‌نژاد رئیس خزانه معین استان کرمان اظهار داشت: شرایط در هر دستگاه متغییر و اعتبارات آنها نیز متفاوت است.

وی افزود: هر زمانی که شرایط نقدینگی کشور خوب بوده است، دو درصد اعتبارات استانی را از نفت و گاز داشته‌ایم و این بودجه در پایان سال مالی اختصاص می‌یافت، اما در سال جاری شرایط نامطلوب اعلام شده است، دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با جابه‌جایی درون تخصیصی تا حدودی مشکل پیمانکاران را برطرف کنند.

وی ابراز داشت: موضوع خاتمه یا تعلیق کار از سوی پیمانکاران از حدود اختیارات شورای فنی استان‌ها خارج است و باید در شورای راهبردی دولت مطرح شود.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول