اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نور:

پیمانکار محور نور - تهران خلع ید شد / قرارداد 12 میلیاردی با پیمانکار جدید

خبرگزاری فارس: فرماندار نور از خلع ید پیمانکار قبلی محور نور - بلده - تهران خبر داد.

پیمانکار محور نور - تهران خلع ید شد / قرارداد 12 میلیاردی با پیمانکار جدید

عبدالغدیر مشایخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از خلع ید پیمانکار قبلی محور نور - بلده – تهران و خاتمه پیمان با وی خبر داد و اظهار داشت: برای ادامه کار با پیمانکار جدید قراردادی به مبلغ 12 میلیارد تومان برای 10 کیلومتر از مسیر محور منعقد شد.

وی اظهار داشت: پیمانکار جدید با تجهیز کارگاه اقدام به خاک‌برداری 10 کیلومتری در طول مسیر این محور کرده و در حال فعالیت است.

مشایخی تصریح کرد: این پروژه از مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به شهرستان نور بوده که برای تسریع اجرای آن تاکید شد و در سفر سوم دولت به استان نیز به آن اشاره و تاکید در تسریع کار پیمانکار در پروژه شد.

وی اذعان داشت: شرکت پیمانکار قبلی که قرارداد 10 کیلومتر از مسیر محور از قطعه یالرود تا سرخک را انجام داده به دلیل عدم توانایی در انجام و ادامه کار ماده 48 خلع ید شد.

فرماندار نور ادامه داد: محور نور - بلده – تهران در چهار قطعه حدود 112 کیلومتر است که قطعه اول آن از محور گلندرود – بلده به طول 56 کیلومتر بهره‌برداری شده اما نیاز به مرمت آسفالت دارد و قطعه دوم حد فاصل بلده تا روستای یالرود به طول 8 کیلومتر نیز با جاده به عرض 11 متر آسفالت و بهره‌برداری شده است.

مشایخی ابراز داشت: در قطعه سوم به طول 23 کیلومتر از یالرود به سرخک که 10 کیلومتر آن در حال تعریض است و در بقیه مسیر این محور هنوز اقدامی نشد.

وی با اشاره به اینکه در طول محور نیاز به احداث سه تونل نیز است از پیگیری و رایزنی‌ها با مسئولان راه و شهرسازی خبر داد.

انتهای پیام/86003/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول