اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد

تغییر پیمانکار خارجی سازنده زباله‌سوز / خاتم‌الاوصیا وارد کار شد

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل از تغییر پیمانکار سازنده زباله‌سوز این شهرستان خبر داد و گفت: قرارگاه خاتم‌الاوصیا کارخانه زباله‌سوز آمل را احداث می‌کند.

تغییر پیمانکار خارجی سازنده زباله‌سوز / خاتم‌الاوصیا وارد کار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده صبح امروز در نشست با دهیاران بخش مرکزی این شهرستان با بیان اینکه مشکل زباله یکی از مشکلات مهم استان مازندران به شمار می‌رود، بیان کرد: برای رفع این مشکل در مازندران قرار است کارخانه‌های زباله‌سوز احداث شود که یکی از این شهرها آمل است.

وی با اشاره به اینکه زمین موردنیاز ساخت این زباله‌سوز تحویل شهرداری آمل شده است، افزود: قرار بود شرکت swt سازنده این واحد باشد که به تعهدات خود عمل نکرد و این پروژه تحویل قرارگاه خاتم‌الاوصیا شد.

اکبرزاده با بیان اینکه در دو سال گذشته حدود 43 دهیاری جدید به این شهرستان افزوده شده است، گفت: در حال حاضر 205 دهیاری در سطح شهرستان فعال است.

بخشدار مرکزی آمل نیز در این جلسه گفت: دهیاران به بخش توانمندی‌های روستاهای خود توجه و به تقویت آن بپردازند.

محمدرضا نصیری با بیان اینکه آنها باید برای توسعه روستایی با اعضای شورای محل خود ارتباط تنگاتنگی داشته باشند، اظهار داشت: امور روستایی در دست دهیار است و مردم باید از وظایف دهیاران آگاهی کامل داشته باشند.

بخشدار مرکزی با اعلام اینکه تاکنون طرح جامعی از روستاهای بخش مرکزی صورت نگرفته، افزود: عدم ارائه طرح جامع موجب ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها می‌شود.

وی تصریح کرد دهیاران باید فضایی را به لحاظ بافت روستایی ارائه دهند تا 10 سال آینده مشکلی برای ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها ایجاد نشود.

نصیری با اشاره به اینکه بخش مرکزی با وجود واحدهای تولیدی، صنعتی، و کارخانجات بیشتری مشکل در بخش بیکاری مواجه است، تصریح کرد: دهیاران می‌توانند با ارتباط تنگاتنگ با مسئولان دستگاه‌ها و توجه به مسائل فرهنگی، اقتصادی و گردشگری به توسعه پایدار روستاها و کاهش معضل بیکاری شوند.

انتهای‌ پیام/86011/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول