اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهشهر:

دشمن قصد دارد هر جریان درآمدی به کشورمان را قطع کند

خبرگزاری فارس: فرماندار ماهشهر گفت: دشمن هم اکنون جنگ اقتصادی را علیه کشور در پیش گرفته و سعی دارد هر جریان درآمدی را که کشورمان از آن بهره می برد را قطع کند.

دشمن قصد دارد هر جریان درآمدی به کشورمان را قطع کند

منوچهر حیاتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: پایه های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار محکم است و دشمنان با فشارهای مختلف نمی توانند به اصل آن آسیبی وارد کنند.

وی افزود: دشمنان کینه توز مصمم اند تا نظام و کشور را با مشکل مواجه کنند و ما نباید به آنها این اجازه را بدهیم چنانچه تاکنون با اقتدار و تعهد بسیار این مقاومت و ایستادگی را به بهترین شکل عملی کرده ایم.

فرماندار ماهشهر با بیام اینکه دشمنان از همان زمان ابتدای انقلاب اسلامی ایران به دنبال براندازی و حذف نظام مقدس جمهوری اسلامی کشورمان بوده اند، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب یک روز این هدف خود را با جنگ مستقیم و تجاوز به خاک کشور پیگیری کردند و امروز هم با اعلام تحریم های هوشمند علیه کشور قصد دارند تا به کشور ضربه ای دیگر وارد کنند.

وی اضافه کرد: با هدایت ها و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، درایت دولت و مسئولان و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی ایران دشمن نتوانسته به کوچکترین اهداف شوم در سر پرورانده خود دست پیدا کند و برسد.

حیاتی همچنین عنوان کرد: اگر بخواهیم از شرایط سخت عبور کنیم این امر با وحدت، انسجام و یکدلی محقق می شود و همه ما باید این موضوع را مدنظر قرار دهیم.

وی در پایان گفت: دشمن هم اکنون جنگ اقتصادی را علیه کشور در پیش گرفته و سعی دارد هر جریان درآمدی را که کشورمان از آن بهره می برد را قطع کند.

انتهای پیام/72001/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول