اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس/ فرماندار ماهشهر:

باند سارقان آموزشگاه‌های ماهشهر منهدم شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بندر ماهشهر از انهدام باند سارقان آموزشگاه‌های این شهرستان خبر داد.

باند سارقان آموزشگاه‌های ماهشهر منهدم شد

منوچهر حیاتی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی ماهشهر سارقانی که اقدام به سرقت از مدارس و آموزشگاه‌های این شهرستان می‌کردند دستگیر و تحویل قانون شدند.

وی تصریح کرد: در ارتباط با این پرونده پنج نفر دستگیر و اموال مسروقه نیز شامل رایانه، کولر دو تکه و ... در شهرستان هندیجان کشف و ضبط شد.

این مقام مسئول ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی با همکاری مأموران کلانتری 12 ناحیه صنعتی توانستند ظرف مدت کوتاهی سارقان مدارس و آموزشگاه‌های شهرستان بندر ماهشهر را شناسایی و دستگیر کنند.

حیاتی در ادامه اظهار داشت: مأموران نیروی انتظامی ماهشهر توانستند یک خودروی سرقتی را نیز که سال گذشته در شهرستان اهواز به سرقت رفته بود، کشف کنند.

وی همچنین افزود: باند سارقان داخل خودرو و یک سارق زورگیر موتورسیکلت نیز توسط مأموران انتظامی شهرستان بندر ماهشهر دستگیر و تحویل قانون شدند.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی این شهرستان اظهار کرد: امنیت یکی از مؤلفه‌هایی است که که در این شهرستان از ضریب بالایی برخوردار است و این مسئله مرهون تلاش تمام نهادهای نظامی و انتظامی و قضایی است.

حیاتی با بیان اینکه شهروندان نیز در تأمین امنیت پایدار نقش اساسی دارند، افزود: بدون شک امنیت مناسبی که امروز در سطح شهرستان ماهشهر به چشم می‌خورد بدون همکاری مردم با دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی ممکن نیست.

وی در پایان خواستار تداوم این همکاری مؤثر شد و از دستگاه‌های انتظامی و قضایی نیز خواست همچون گذشته در راستای تأمین امنیت منطقه اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول