اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

مسکن و شهرسازی آبادان اراضی خارج از محدوده شهر را آزاد کند

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: مسکن و شهرسازی آبادان باید نسبت به اراضی که خارج از محدوده تملکی شهر بوده و برای آنها سند صادر کرده را آزاد کند.

مسکن و شهرسازی آبادان اراضی خارج از محدوده شهر را آزاد کند

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: بخشی از اراضی در منطقه چوئبده توسط مسکن و شهرسازی شهرستان با ارائه سند به افراد واگذار شده در صورتی که این محدوده‌ها در حوزه مسکن و شهرسازی نبوده‌اند.

وی افزود: مسکن و شهرسازی باید نسبت به اراضی که خارج از محدوده تملکی آنها و شهر است دست نگه دارد و البته اراضی که برای آنها سند صادر کرده را آزاد کند.

* نخلستان‌ها با فنس‌کشی محصور شوند

فرماندار ویژه آبادان همچنین خاطرنشان کرد: مشکل عمده‌ای که کشاورزان این منطقه با آن مواجه هستند علاوه بر بحث آبیاری، حمله دسته جمعی گراز به مزارع و اراضی کشاورزی آنها است.

وی بیان کرد: با حمله این حیوانات وحشی، بسیاری از محصولات از بین رفته و به اقتصاد زندگی کشاورزان و بالطبع منطقه آسیب جدی وارد می‌شود.

ایلخاص‌زاده با بیان اینکه این مهم نیاز به تأمین نقدینگی دارد، اضافه کرد: در همین راستا پیشنهاد می‌شود که با فنس‌کشی، اطراف نخیلات این محدوده‌ها را از تعرض گراز در امام نگه داشته و درصدد رفع این معضل دیرینه اقدام کنیم.

وی همچنین عنوان کرد: مسائل مطرح شده به استان نیز ارجاع شده و در جلسه اخیر با حضور استاندار خوزستان نیز پیگیری و بررسی شده که امیدواریم به زودی برطرف شوند.

فرماندار ویژه آبادان دیگر بحث‌های مهم و قابل اهمیت جلسه اخیر را تثبیت ساحل‌سازی رودخانه بهمنشیر، انسداد انهار با هماهنگی شیلات و سازمان آب و برق همچنین لایروبی انهار مناطق مختلف شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول