اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

شاخص‌های فرهنگی آبادان تدوین شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: کارگروه‌ها و اعضای شورای فرهنگ عمومی با استفاده از ظرفیت‌های آبادان شاخص‌های فرهنگی جدیدی را تدوین کنند.

شاخص‌های فرهنگی آبادان تدوین شود

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان با شناسایی شاخص‌های فرهنگ عمومی روز دنیا و منطقه به دنبال اجرای برنامه‌های جدید فرهنگی در آبادان باشند.

وی افزود: تدوین شاخص‌های فرهنگی، تدوین تاریخ شفاهی جنگ و انقلاب، راه‌های شناسایی بالا بردن اعتماد ملی، تحقیق در حوزه استفاده از ماهواره و آثار مثبت و منفی آن در جامعه از موضوعات قابل بررسی در بخش فرهنگ عمومی است.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: شناسایی ابعاد جهاد اقتصادی، تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، ایجاد روحیه ایثار، شهادت و تقویت آن در جامعه از دیگر راه‌های شناسایی و تدوین اشکال مختلف فرهنگ عمومی است.

ایلخاص‌زاده با اشاره به تدوین اطلس فرهنگی شهرستان گفت: تدوین یک اطلس فرهنگی با ترتیب و مشخصات کامل، یکی دیگر از راه‌های مؤثر در تدوین شاخص‌های فرهنگی آبادان است.

وی اضافه کرد: ساماندهی تبلیغات شهری، تبین ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی و نقش مردم در این رابطه، ساماندهی تبلیغات شهری، شناسایی راه‌های جلوگیری از ظهور و بروز افراد، تشکل‌ها، انجمن‌ها و گروه‌های انحرافی، همچنین موضوع وهابیت از دیگر بحث‌های مهم در فرهنگ عمومی محسوب می‌شود.

فرماندار ویژه آبادان در پایان گفت: اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان باید به همه محورهای فوق توجه داشته و امکانات موجود را برای ارتقای همه موضوعات این مباحث در نظر گرفته و تقسیم‌بندی کنند.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول