اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان شهرستان پاوه تاکید کرد

ایجاد فرصت مناسب برای تقویت روحیه کارکنان زندان

خبرگزاری فارس: رئیس زندان شهرستان پاوه گفت: زندانبانی کاری بسیار سخت است، لذا باید برای ایجاد فرصت مناسب در راستای تقویت روحیه کارکنان زندان توجه ویژه‌ای داشت.

ایجاد فرصت مناسب برای تقویت روحیه کارکنان زندان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، خسرو شاهین در حاشیه اعزام کارکنان و پرسنل وظیفه زندان شهرستان پاوه به اردوی یک روزه فرهنگی تفریحی که‌ از غار قوری‌قلعه و دیگر مراکز سیاحتی و تفریحی شهرستان پاوه و روانسر با همراهی مسئولان انتظامی دیدن کردند، اظهار کرد: برگزاری اردوهای فرهنگی تفریحی علاوه بر توسعه و تعامل درون سازمانی در ارتقا سلامت اداری و بهبود کارایی مجموعه نیز تاثیرگذار است‌.

شاهین توجه به امور معنوی‌، تفریحی و پرکردن اوقات فراغت کارکنان را در ایجاد انگیزه و ارتقا فعالیت و راندمان کار بسیار حائز اهمیت برشمرد‌.

رئیس زندان شهرستان پاوه با اشاره به سختی و مشقّات کار زندانبانی‌، ایجاد فرصت مناسب برای تقویت روحیه کارکنان را مورد تاکید قرار داد.

شاهین در پایان گفت: کار در حوزه‌های تامینی و تربیتی بسیار سخت و طاقت‌فرسا است و باید برای کاهش آثار و تبعات احتمالی و ایجاد انگیزه بیشتر در کارکنان‌، افزایش خدمات و توسعه امور رفاهی‌، تفریحی و فرهنگی با دقت مورد توجه قرار گیرد‌.

انتهای پیام/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول