اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 6 ماه فرار

یک سارق طلافروشی در زاهدان دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: با تلاش پلیس شهرستان زاهدان یک سارق طلافروشی پس از شش ماه فرار دستگیر و روانه زندان شد.

یک سارق طلافروشی در زاهدان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، غلامرضا جعفری اظهار داشت: در تاریخ 27 اردیبهشت ماه امسال یک مغازه طلافروشی در خیابان راهنمایی و رانندگی بخش میرجاوه شهرستان زاهدان مورد دستبرد سارقان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان افزود: سارقان در حالی که سر و صورت خود را بسته بودند با استفاده از چاقو و تهدید صاحب طلافروشی و ضرب و شتم وی دست به سرقت طلاجات زده و متواری شدند.

 جعفری افزود: بدنبال اعلام خبر این سرقت از مرکز فوریت‌های پلیسی 110، بلافاصله ضمن اجرای طرح مهار در تمامی محورهای ورودی و خروجی بخش میرجاوه اکیپی از ماموران نیز برای جمع‌آوری آثار و مدارک برجای مانده در صحنه جرم و تحقیقات اولیه از مالباخته به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: از آنجایی که وقوع اینگونه سرقت‌های خشن می‌تواند آثار مخربی بر احساس امنیت شهروندان داشته باشد، تیم‌هایی مجرب از ماموران مسئول رسیدگی به این پرونده شده و تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی سارقان در منطقه آغاز کردند.

فرمانده انتظامی زاهدان ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی و اشرافیت اطلاعاتی پلیس در منطقه سارقان فراری پس از شش ماه فرار در یکی از روستاهای بخش میرجاوه شناسایی و مخفیگاه آنان زیر نظر و کنترل قرار گرفت.

وی گفت: با شناسایی مخفیگاه این سارقان با هماهنگی مراجع قضایی تیم‌هایی از یگان‌های انتظامی به منظور دستگیری آنان به روستای مذکور اعزام و موفق شدند یکی از سارقان را که در منزل مذکور حضور داشت، دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس به جرم خود اعتراف کرد.

جعفری تاکید کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری دو سارق دیگر و کشف اموال مسروقه ادامه دارد.

انتهای پیام/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول