اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد

درخشش ‌عکاسان استان مرکزی در جشنواره عکس ‌کاروان شهدای گمنام

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی از درخشش هنرمندان عکاس استان در جشنواره عکس استقبال از کاروان شهدای گمنام( فرزندان روح‌الله در آغوش روح‌الله) خبر داد.

درخشش ‌عکاسان استان مرکزی در جشنواره عکس ‌کاروان شهدای گمنام

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی جلالی‌فراهانی ظهر امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره جلوه‌های ماندگار، جشنواره عکس استقبال از کاروان شهدای گمنام و جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس استان مرکزی اظهار داشت: جشنواره عکس فرزندان روح‌الله در آغوش روح‌الله به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خرداد ماه سال‌ جاری برگزار و بیش از 7 هزار عکس از سراسر کشور به دبیرخانه این نهاد ارسال شد.

وی تصریح کرد: از بین آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره 750 عکس به مرحله داوری راه یافت که آثار ارسالی 16 نفر از عکاسان استان مرکزی در بین این آثار بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: با رأی هیئت داوران سه عنوان برتری این جشنواره به هنرمندان رامین ربیعی، شمس‌الله دائی‌زاده و امید جعفرنژاد از استان مرکزی اختصاص یافت و هنرمندان امیر قادری و جابر غلامی نیز به صورت ویژه مورد تقدیر هیئت داوران قرار گرفتند.

جلالی در ادامه با اشاره به جشنواره مهر ماندگار افزود: این جشنواره 31 شهریور ماه تا 7 مهر ماه با حضور هنرمندان استان در رشته‌های کاریکاتور، نقاشی، نمایشگاه، نمایش فیلم، نقد ادبی، تئاتر خیابانی، نمایشگاه اسناد دفاع مقدس در فرهنگسرای آئینه اراک برگزار شد که هنرمندان برتر این جشنواره نیز امروز تجلیل خواهند شد.

انتهای پیام/87001/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول