اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه میامی:

دشمن در پی ایجاد اختلاف مردم با مسئولان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان میامی گفت: دشمن در تمام سال‌های استقرار انقلاب اسلامی به ویژه در برهه کنونی به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان نظام بوده است.

دشمن در پی ایجاد اختلاف مردم با مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، عباس‏علی کاظمی در جمع شماری از جوانان و نوجوانان میامی اظهار داشت: دشمنان و در رأس آنها، آمریکا و اسرائیل از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند و ایجاد تفرقه هم یکی از سیاست‌های آنهاست.

وی تصریح کرد: با گذشت این سال‏ها، مردم به ویژه بسیجیان و جوانان نشان داده‌اند که همچنان در صحنه هستند و هیچ‏گاه از پشتیبانی انقلاب دست برنمی‌دارند.

فرمانده سپاه شهرستان میامی با اشاره به تشکیل حلقه‌های صالحین خاطرنشان کرد: برنامه‌های تربیتی صالحین از اصولی‌ترین برنامه‌های بسیج بوده که می‌تواند راه مناسبی برای مقابله با جنگ نرم دشمن باشد.

کاظمی افزود: حضور بسیجیان در صحنه موجب دلگرمی دوست‏داران انقلاب است که دشمنان را نیز نا‌امید می‌کند.

فرمانده بسیج شهری میامی نیز گفت: حفظ آمادگی دفاعی بسیجیان شرط لازم برای باقی ماندن در راه دفاع از انقلاب اسلامی است.

مهدی باباحجیان اظهار داشت: اگر بسیجیان در تمام ابعاد دفاعی، رزمی، فرهنگی و سیاسی آمادگی داشته باشند، هیچ‏کس جرأت طمع کردن به انقلاب و جوانان ما را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه حفظ انسجام بسیجیان یکی از ضروری‌ترین اقدامات پایگاه‏های بسیج است که همه ساله در زمان‌های مختلف اجرا می‌شود.

فرمانده بسیج شهری میامی گفت: شرکت در حلقه‌های صالحین که در پایگاه‌ها جلسات منظم ماهانه و هفتگی دارند، بهترین نمونه برنامه حفظ انسجام از نظر اعتقادی و فرهنگی است.

یکی از فرماندهان بسیج نیز در این جلسه گفت: حضور بسیجیان در برنامه‌های مسجد و پایگاه‏های بسیج بسیار پررنگ و خوب است و می‌تواند باعث افزایش معنویت و تعمیق ارزش‌های اسلامی و انقلابی شود.

علی‌محمد قاسم‌نژاد خاطرنشان کرد: حضور جوانان در مساجد روستاها باعث شده است که بسیاری از امور مساجد به دست همین جوانان بسیجی اداره و نظم خوبی بر برنامه‌ها حاکم شود.

انتهای پیام/2249/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول