اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزآباد:

اختلاف‌نظرها مانع خدمات‌رسانی به مردم نشود

خبرگزاری فارس: فرماندار فیروزآباد گفت: اختلاف‌نظرها نباید موجب جلوگیری از خدمات‌رسانی به مردم شود و امروز جامعه نیاز به وحدت، همدلی، همسویی و همگرایی دارد.

اختلاف‌نظرها مانع خدمات‌رسانی به مردم نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، جهانبخش بهمنی عصر امروز در جلسه تودیع و معارفه بخشدار مرکزی این شهرستان که با حضور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری فارس در سالن اجتماعات فرمانداری فیروزآباد برگزار شد، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی اصل و اساس مدیریت خود را بر پایه ولایت فقیه استوار کرده و نعمت ولایت موجب شده است پس از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی با تمام توطئه‌ها، مشکلاتی را که توسط دشمنان برسر راه نظام گذاشته شد از سر راه برداریم.

وی افزود: نعمت ولایت نعمتی است که کشورهای دیگر از آن محروم هستند و استراتژی مهمی که توسط رهبر فرزانه انقلاب ترسیم و تدوین شده، ترفندهای دشمنان نظام را نقش بر آب کرده و می‌کند.

فرماندار فیروزآباد ادامه داد: در اجرای اقتصاد مقاومتی الزاماتی وجود دارد که باید تمام مدیران آنها را دنبال کنند، که شامل کاهش هزینه‌ها و بهره‌برداری از فرصت‌ها و موقعیت‌ها است.

بهمنی اضافه کرد: مدیری قوی است که در شرایط بحرانی و استثنایی مدیریت متناسب داشته باشد و صرفه‌جویی کند.

فرماندار فیروزآباد بیان داشت: داشتن سبک زندگی مناسب رمز موفقیت تمدن نوین اسلامی ما است که رهبر فرزانه انقلاب به ابعاد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن اشاره فرمودند. 

بهمنی همچنین بیان کرد: اختلاف‌نظرها موجب جلوگیری خدمات‌رسانی به مردم می‌شود و امروز جامعه به وحدت، همدلی، همسویی و همگرایی و انسجام نیاز دارد.

نماینده سیاسی دولت در شهرستان فیروزآباد خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی تودیع و معارفه نداریم چراکه عرصه مسئولیت عرصه خدمت است.

در این مراسم از خدمات رسول محمدی‌پور بخشدار پیشین فیروزآباد تقدیر و مهدی علی‌پور به عنوان بخشدار جدید این شهر معرفی شد.

انتهای پیام/2448/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول