اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تاکستان:

اختلاف بین مسئولان قابل قبول نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان تاکستان با بیان اینکه دودستگی و اختلاف بین مسئولان غیر‌قابل قبول است، طرح سؤال از رئیس جمهور را موجب دامن زدن به اختلافات دانست.

اختلاف بین مسئولان قابل قبول نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، آیت‌الله علی اسلامی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد با  تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: ترویج فرهنگ عاشورا در جامعه سبب تحکیم بنیان‌ اعتقادی و دینی شده و همچنین به عنوان مؤلفه‌ای اصلی در مسیر قدرت شیعه محسوب می‌شود.

وی افزود: امروز وظیفه‌ای که همه با یک نگاه عمیق لازم است به آن بپردازند مسئله لزوم احیای تمدن دینی در سطح نظام اسلامی است.

اسلامی با بیان اینکه ایجاد انحراف در مسیر عزاداری‌ها از اهداف دشمنان است، تصریح کرد: مسئولان هیئت‌ها باید توجه به نوع عزاداری‌ها داشته و از ترویج خرافه‌ در عزاداری جلوگیری کنند.

امام جمعه تاکستان ادامه داد: فرهنگ عاشورا ضامن اقتدار و شکوفایی شیعیان در جهان است.

اسلامی با اشاره به دور جدید حملات رژیم غاصب اسرائیل به نوار غزه و کشتار مردم مظلوم آن سرزمین تصریح کرد: کشور‌های عربی که در مقابل جریانات سوریه قد علم کرده‌اند، امروز باید در مقابل کشتار وحشیانه مسلمانان در غزه سکوت نکرده و از ملت مظلوم فلسطین دفاع کنند.

وی با بیان اینکه اتحاد و برادری ملت‌های مسلمان رمز پیروزی و ماندگاری است، تصریح کرد: حضور گسترده ملت در ‌راهپیمایی علیه اسرائیل پاسخی کوبنده و هشداری جدی به حملات این رژیم علیه غزه است.

امام جمعه تاکستان با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم‌ رهبری در خصوص لزوم اتحاد، انسجام و برادری میان مسئولان تأکید کرد: امروز اختلاف و دودستگی بین سران قوا هیچ مفهومی نداشته و مسئولان باید هوشیاری و آگاهی خویش را در این خصوص بیشتر کنند.

وی ادامه داد: طرح سؤال از رئیس جمهور در شرایط فعلی و همچنین با توجه منویات مقام معظم رهبری به اختلافات دامن می‌زند و به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

اسلامی ادامه داد: مردم قدرشناس و ولایت‌مدار ایران اسلامی در مواجه با فتنه سال 88 کارنامه درخشانی را از خویش به نمایش گذاشته و با حضور در حماسه عظیم و قدرتمند 9 دی اوج بصیرت و همچنین پیمان وفاداری به ولایت فقیه را به ظهور رساندند و تبلیغات کور دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلام را در این عرصه خنثی و بی‌اثر‌ کردند.

انتهای پیام/77005/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول