اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شوراهای حل‌اختلاف استان کرمانشاه خبر داد

کاهش 8 هزار پرونده در شوراهای حل‌اختلاف کرمانشاه

خبرگزاری فارس: رئیس شوراهای حل‌اختلاف استان کرمانشاه گفت: موجودی پرونده‌ها در شوراهای حل‌اختلاف در سال 90‌، بیش از 21 هزار فقره بوده که تا پایان شهریور سال‌جاری به 12 هزار فقره پرونده تقلیل پیدا کرده است.

کاهش 8 هزار پرونده در شوراهای حل‌اختلاف کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جبار تجری در نشستی با اعضا و سرپرستان شوراهای حل‌اختلاف استان کرمانشاه که در مجتمع فرهنگی هنری انتظار کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: شوراهای حل‌اختلاف استان کرمانشاه به طور کلی 209 شعبه دارد که از این تعداد 145 شعبه شهری و 64 شعبه روستایی در سطح استان کرمانشاه وجود دارد.

تجری تصریح کرد: هزار و 281 نفر در شوراهای حل‌اختلاف فعالیت می‌کنند که از این تعداد 957 نفر مرد و 324 زن به عنوان اعضا، دبیر و کارکنان آن خدمت می‌کنند.

وی با بیان اینکه 60 درصد مدرک تحصیلی کارکنان و اعضای شورای حل‌اختلاف کارشناسی است، گفت: 5 درصد نیز در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری هستند و مابقی کاردانی و دیپلم به پایین هستند.

رئیس شوراهای حل‌اختلاف استان کرمانشاه افزود: موجودی پرونده‌ها در شوراهای حل‌اختلاف در سال 90‌، 21 هزار و 101 ‌فقره پرونده بوده که تا پایان شهریور سال‌جاری به 12 هزار و 570  فقره پرونده کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: در شورای حل‌اختلاف در این مدت 8 هزار پرونده کاهش داشته است.

همچنین تعداد پرونده‌های وارده به شوراهای حل‌اختلاف را به صورت ماهیانه‌ 11 هزار و 577 فقره عنوان کرد و گفت: طی این مدت 11 درصد اعتراض به صدور حکم و 38 درصد پرونده قابل مصالحه داشتیم که در نوع خود یک موفقیت محسوب می‌شود.

تجری افزود: شوراهای حل‌اختلاف استان از ابتدای سال 91 تاکنون 8 هزار پرونده مختومه داشته است.

 انتهای پیام/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول