اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت:

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تعیین شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بر اساس حکم صادر شده از تاریخ 26 تیر ماه امسال محمد ملاطفی به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تعیین شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تعیین شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین پر‌سان فومنی در خصوص اظهارات رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اردبیل مبنی بر اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل فاقد مدیر است، به صورت رسمی اعلام کرد که محمد ملاطفی به عنوان سرپرست این سازمان تعیین شده است.

البته آنچه در این بین جالب توجه است اینکه در تاریخ یاد شده هیچ مراسم و برنامه‌ای در معرفی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تشکیل نشده و این سازمان به درخواست‌ها و سئوالات مطرح شده از سوی خبرنگاران که بالاخره تکلیف رئیس این سازمان کی مشخص می‌شود پاسخی روشن و قانع‌ کننده نداده و سرپرست تعیین شده نیز مسئولیت را قبول نداشته به طوری که اکثر رسانه‌های اردبیل بارها از استاندار و دیگر مسئولان در این زمینه سئوال کردند ولی پاسخی شفاف و روشن در مورد سرپرست این سازمان و احتمال معرفی رئیس این سازمان در استان اردبیل داده نشده است.

انتهای پیام/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول