اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کمیته امداد و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد تفاهم‌نامه امضاء کردند

خبرگزاری فارس: در راستای تحقق اهداف سند کاهش فقر و ارتقای سطح توانمندی‌های شغلی، تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد امضاء شد.

کمیته امداد و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد تفاهم‌نامه امضاء کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، در راستای تحقق اهداف سند کاهش فقر و ارتقای سطح توانمندی‌های شغلی و ایجاد اشتغال پایدار در بخش صنعت و معدن برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد و کمیته امداد تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

حمید نصیری در این زمینه اظهار داشت: از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه ایجاد زمینه‌های لازم به منظور دسترسی مددجویان به فرصت‌های شغلی در بخش صنعت و معدن است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان افزود: همکاری با سازمان صنعت، معدن و تجارت در ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان و ایجاد زمینه آموزشی جامعه هدف در راستای افزایش سطح علمی و فنی برای مشاغل در بخش صنعت از تعهدات کمیته امداد امام خمینی(ره) در این تفاهم‌نامه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد نیز اظهار داشت: معرفی طرح‌های اقتصادی زودبازده برای اشتغال مددجویان، مشاوره شغلی برای مددجویان و فرزندانشان، همکاری لازم برای واگذاری زمین برای طرح‌های تولیدی مددجویی، کاریابی و ارائه آموزش‌های مورد نیاز از تعهدات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه در هشت ماده و به مدت پنج سال به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول