اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

حل مشکل ترافیک مشهد باید در اولویت برنامه‌ریزی‌ها باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حل مشکلات ترافیکی مشهد یکی از اولویت‌‎های ما محسوب می‌شود، احداث تقاطع‌های غیرهمسطح و بازگشایی معابر جدید را یکی از راه‎های حل این معضل دانست.

حل مشکل ترافیک مشهد باید در اولویت برنامه‌ریزی‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،جواد کریمی قدوسی عصر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: در حال حاضر مشکل حاشیه‌نشینی، حمل و نقل و ترافیک، عمران، مسائل فرهنگی و اشتغال از اولویت‌های نمایندگان است.

وی اضافه کرد: حل مشکل حاشیه‌نشینی مشهد با موضوع ایجاد امنیت، ارتقای عمران حاشیه شهر و تقسیمات آن، ارتقای مسایل فرهنگی و همچنین ایجاد اشتغال و تولید کسب و کار توسط نمایندگان در مجلس شورای اسلامی دنبال می‌شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیگیری این اولویت‌ها بین نمایندگان تقسیم شده است و ماهانه جلساتی نیز با کارشناسان و مدیران عالی و همچنین دستگاه‌های مختلف برای حل این مشکلات برگزار می‌شود.

کریمی قدوسی تاکید کرد: برای حل این مشکلات باید تمام دستگاه‌ها و نمایندگان هم‌افزایی داشته باشند و در کنار آن از ظرفیت‌های شهر استفاده شود تا نارسایی‌های موجود برطرف شود.

وی با اشاره به مشکلات حمل و نقل و ترافیک شهر مشهد اضافه کرد: شهر مشهد در زمینه ترافیک مشکلات اساسی دارد که در این راستا اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح و همچنین بازگشایی معابر جدید می‌تواند راه چاره برای رهایی از این معضل باشد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر این قبیل پروژه‌ها در مشهد احداث نشود شهر با بن‌بست مواجه می‌شود و این مشکلات بعدی را نیز به وجود می‌آورد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مهم‌ترین معضل شهر مشهد ترافیک است، تاکید کرد: احداث کمربندی و همچنین تکمیل و ایجاد تقاطع‌های غیرهمسطح تاثیر به سزایی در کاهش ترافیک دارد.

کریمی قدوسی ادامه داد: با توجه به اینکه احداث تقاطع‌های غیرهمسطح زمان‌بر و هزینه‌بر است می‌توان با حذف تقاطع‌ها و ایجاد دوربرگردان با حداقل هزینه و در کوتاهترین زمان به حل مشکل ترافیک کمک کرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین نامه امضا شده توسط نمایندگان به منظور ارائه مدیریت ترافیک مشهد به مدیریت شهری گفت: در حال حاضر این نامه به وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی ارسال اما تاکنون جوابی ارائه نشده است.

انتهای پیام/70019/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول