اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان البرز

نصب دوربین‌های کنترل ترافیک در آزادراه شهید همت ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان البرز گفت: نصب دوربین‌های کنترل ترافیک، با راه‌اندازی مرحله نخست آزادراه شهید همت در حوزه استحفاظی البرز با توجه به حجم بالای تردد، بسیار ضروری است.

نصب دوربین‌های کنترل ترافیک در آزادراه شهید همت ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، همایون شریفی اظهار داشت: با راه‌اندازی شش کیلومتر از این پروژه در حوزه استحفاظی البرز، جانمایی و نصب دوربین‌های کنترل ترافیک و سرعت در این محور جهت برقراری نظم و امنیت لازم است.

این مسئول عنوان کرد: از امروز تیم‌های گشت راهنمایی و رانندگی به صورت مستمر در این محور تردد خواهند داشت.

وی یادآور شد: با اجرا و تکمیل پروژه آزادراه شهید همت تا منطقه میدان امام حسین (ع) در کرج، جانمایی و ایجاد پایگاه راهنمایی و رانندگی جهت کنترل راه نیاز است و تحقق این امر نیازمند همکاری راه و شهرسازی در این محور است.

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: با توجه به راه‌اندازی فاز نخست این آزادراه، فاز بعدی این پروژه هرچه سریع‌تر باید انجام شود چرا که بار ترافیکی این آزادراه با ورود به اتوبان تهران - کرج و با قیفی که در منطقه پل کلاک ایجاد می‌شود، آن محدوده با مشکل ترافیکی مواجه خواهد شد و بحث تاخیر در سفر در این محور به قوت خود باقی خواهد ماند.

شریفی با اشاره به این که آزاد راه تهران - کرج به عنوان پر ترددترین آزادراه خاورمیانه با ترافیک عبوری بیش از 220 هزار دستگاه وسیله نقلیه است اذعان داشت: هر چه ظرفیت محورهای مواصلاتی افزایش یابد به همان نحو تردد و حمل و نقل در محورها با شرایط بهتر و مطلوب انجام خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول