اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشان خواستار شد

اتمام پروژه‌ مصلی کاشان تا پایان دولت دهم

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در کاشان خواستار اتمام و بهره‌برداری از پروژه‌های ناتمام نظیر مصلی این شهرستان تا پایان دولت دهم شد.

اتمام پروژه‌ مصلی کاشان تا پایان دولت دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان آیت‌الله عبدالنبی نمازی بعد از ظهر امروز در دیدار با معاون امور عمرانی استانداری اصفهان و اعضای کمیسیون ماده پنج این استان اظهار داشت: هر چند که برخی از پروژه‌ها با مشکلات اعتباری روبه‌رو هستند اما با کوتاه شدن زمان اجرای پروژه‌های ناتمام در وقت و هزینه‌های این پروژه‌ها صرفه‌جویی می‌شود.

وی دوران مدیریت و مسئولیت‌ها را محدود خواند و افزود: مدیران طی مدت محدود مسئولیت‌های خود باید با به‌کارگیری تمامی امکانات و استفاده از همه ظرفیت‌های در اختیارشان دریغ نکرده و حداکثر بهره‌وری را در خدمت به مردم در کارنامه خود ثبت کنند تا در پایان مسئولیت در پیشگاه خداوند و ملت سربلند باشند.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان از پروژه بزرگ مصلی شهرستان کاشان به عنوان یکی از پروژه‌های ناتمام و در انتظار تخصیص اعتبار نام برد و ادامه داد: انتظار می‌رود با عملی شدن تعهدات استانی تا پایان دولت دهم این پروژه افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

نمازی همچنین از بحران رهبری و بحران اخلاقی در دنیا به عنوان دو مشکل بزرگ و اساسی نام برد و بیان کرد: امروز که تجربه جوامع بشری رهبری ناصالحان و مدیریت سیاسی آن را ناکارآمد می‌داند باید تفکر دیگری را که عدالت‌خواهی در آن است جایگزین تفکر طاغوتی کند.

امام جمعه کاشان همچنین آزادی در اقتصاد، سیاست، فرهنگ و سایر ابعاد زندگی انسان را به عنوان نمونه‌های بحران اخلاقی در جوامع بشری دانست و گفت: محور اصلی در بحران اخلاقی جهان، انسان‌مداری برای انجام هر نوع کار غیراخلاقی است.

انتهای پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول