اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20:

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت قرار دارد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 تهران با اشاره به پیگیری جدی پروژه‌های نیمه تمام گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت قرار دارد.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عظیم بابایی صبح امروز در نشست بررسی طرح تفصیلی جدید از پیشرفت مناسب پروژه‌های نیمه تمام جنوب تهران خبر داد و گفت: با حفظ یکپارچگی و اتحاد پروژه‌های ناتمام شهری این منطقه به‌زودی به اتمام می‌رسد.

شهردار منطقه 20 در این نشست که با حضور دبیران شورایار منطقه برگزار شد، اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار منطقه قرار دارد و با تمام توان تلاش می‌کنیم این پروژه‌ها هرچه سریع‌تر به پایان برسد.

وی در ادامه عنوان کرد: روند عملیات اجرایی پروژه‌های ناتمام شهری با جدیت رو به پیشرفت است و بر اساس زمان‌بندی مشخص به اتمام می‌رسد.

بابایی با تاکید بر حفظ وحدت و یکپارچگی شورایاران و مدیران محلات خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه‌های در حال اجرا همچنان از اولویت های اصلی این منطقه است که در این مسیر نیازمند همکاری و اتحاد شورایاران و مدیران محلی هستیم.

شهردار منطقه 20 با اشاره به لزوم آشنایی شورایاران با طرح‌ها و پروژه‌های شهری تاکید کرد: شورایاران و مدیران محلات پشتوانه‌های محله‌ای ارزشمندی هستند که لازم است به عنوان پل ارتباطی مدیریت شهری و قشر محلی در جریان طرح‌های مهمی همچون طرح تفصیلی جدید و  هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل عمومی قرار بگیرند.

وی در ادامه طرح هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل عمومی که برای نخستین‌بار در شهر تهران در منطقه 20 به اجرا درآمد را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: امتداد بزرگراه امام علی (ع)، خط 6 متروی تهران، مجموعه فرهنگی برج طغرل، طرح توسعه اطراف آستان حرم حضرت عبدالعظیم (ع) از جمله مهم‌ترین پروژه‌های مدیریت شهری در این منطقه هستند که عملیات عمرانی آنها با پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در حال اجراست.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 20 در ادامه به بررسی طرح تفصیلی جدید شهر تهران در این منطقه پرداخت و یادآور شد: بر اساس طرح تفصیلی جدید شهر تهران، محورهای فدائیان اسلام، زکریای رازی، قم، شهید رجایی و شهرزاد به عنوان پنج محور مهم اقتصادی در این منطقه معرفی شده است.

رنجبر با اشاره به اینکه میانگین و سرانه های تراکمی در این طرح رعایت شده است تصریح کرد: بیشترین درصد طرح تفصیلی جدید در شهرری به پهنه سکونت تعلق گرفته که سرانه استاندارد فضای سبز به خوبی در آن لحاظ شده است.

وی در ادامه طرح تفصیلی جدید شهر تهران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این طرح با در نظر گرفتن سیاست تشویقی، موجبات رونق ساخت و ساز به خصوص در بافت فرسوده را به خوبی فراهم کرده است.

منطقه 20 یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب تهران قرار دارد و شهر ری در این منطقه قرار گرفته است.

منطقه 20 جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و دو ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول