اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روزی که نفت بیشتر از گاز شعله کشید

فوتبالی‌ها هم به تشویق بسکتبالی‌ها آمدند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: تماشاگران غیر بسکتبالی و فوتبالی هم تیم بسکتبال نفت آبادان را حمایت کرده و تشویق می‌کنند.

فوتبالی‌ها هم به تشویق بسکتبالی‌ها آمدند

محسن داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اشاره به بازی اخیر این تیم مقابل تیم بسکتبال گاز خوزستان اظهار کرد: بازی بسیار سنگینی داشتیم به گونه‌ای که در کوارتر نخست 21 به 9 از حریف خود عقب بودیم و با همت و تعصبی که بچه‌ها از خود نشان دادند.

وی افزود: با تدابیر سرمربی تیم در کوارتر دوم جبران کردیم، در کوارتر سوم بازی را در دست گرفتیم و در کوارتر چهارم پیروزی را از آن خود کردیم.

سرپرست تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: تماشاگران و هواداران ما در این بازی به گرمی از ما حمایت کردند و حتی در شرایطی که تیم عقب بود دست از تشویق تیم نکشیدند و تا پایان ما را همراهی کردند.

وی اضافه کرد: در این بین تماشاگران غیربسکتبالی و بعضاً فوتبالی به ما دلگرمی بسیاری دادند که از همه آنها و همچنین حضور گرم مسئولان و خبرنگاران صمیمانه تشکر می‌کنم.

داوری با بیان اینکه به دلیل نتایج خوب ما در این رقابت‌ها هر تیمی با تمام توان به مصاف ما می‌آید، گفت: به دلیل حساسیت بالا و حالت شهرآوردی بازی تیم نفت در مقابل گاز خوزستان، ناظر این این دیدار رئیس هیئت بسکتبال استان خوزستان، جابر قاطع بودند.

تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان در آخرین دیدار نیم فصل خود موفق شد از سد تیم گاز خوزستان عبور کند تا با اقتدار از شش بازی انجام شده و کسب پنج پیروزی و 11 امتیاز موفق به کسب صدرنشینی گروه «1» این رقابت‌ها شود.

این تیم موفق شد در آخرین دیدار نیم فصل رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور در سالن 17 شهریور آبادان با نتیجه 64 به 58 بر تیم گاز خوزستان غلبه کند.

قضاوت این دیدار را شهرام پرنیاک"سرداور" به همراه محسن روشن ضمیر"داور اول" و مرتضی ترابی‌فر"داور دوم" بر عهده داشتند.

انتهای پیام/72001/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول