اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال تکماش قزوین:

پیروزی‌ها را در دور برگشت نیز تکرار می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال تکماش قزوین با اشاره به پیروزی تیمش مقابل نیروی زمینی تهران در هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور گفت: این پیروزی‌ها را در دور برگشت تکرار می‌کنیم.

پیروزی‌ها را در دور برگشت نیز تکرار می‌کنیم

ابوالقاسم کیانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه در بازی مقابل تیم نیروی زمینی تهران، شاگردانش عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشتند، اظهار کرد: خوشبختانه علی‌رغم اینکه از وجود نفرات اصلی تیم از جمله مجید رحمانی گارد رأس خود محروم بودیم اما با غیرت و جنگندگی بازیکنان تکماش این بازی در نهایت به سود ما به پایان رسید.

وی با بیان اینکه این دیدار از نظر امتیازگیری یکی از بهترین بازی‌های تیم تکماش بود، افزود: شاگردانم در این دیدار با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده در تمامی نقاط زمین دوندگی‌های خوبی داشتند و کسب 92 امتیاز در خانه تیم نیروی زمینی تهران به خوبی این مسئله را اثبات کرد که شاگردانم تلاش زیادی را برای پیروزی در این دیدار کردند.

کیانی عنوان کرد: تیم نیروی زمینی تهران از بازیکنان مطرح سوپرلیگی در ترکیب تیم خود بهره می‌برد و بازیکنان این تیم با توجه به اینکه از امتیاز میزبانی بهره می‌بردند در طول بازی با استفاده از قدرت بدنی و فیزیک بالای خود فشار زیادی را روی دروازه تیم تکماش ایجاد کردند.

سرمربی تیم بسکتبال تکماش قزوین اضافه کرد: تیم تکماش علی‌رغم اینکه از وجود چند بازیکن غیر بومی در ترکیب خود بهره می‌گیرد، اما در این تیم بازیکنان خوب و جوان بومی قزوینی حضوری فعال دارند که میانگین سنی شاگردانم این گفته را تأیید می‌کند.

کیانی با اشاره به صدرنشینی تیمش در گروه سوم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور گفت: گرچه هر پنج دیدار خود در دور رفت این مسابقات را با پیروزی پشت سر گذاشتیم اما در دور برگشت با توجه به اینکه تیم‌ها دیگر از تیم تکماش شناخت خوبی پیدا کرده‌اند بازی‌های به مراتب سخت‌تری را باید مقابل رقیبان خود انجام دهیم.

سرمربی تیم بسکتبال تکماش خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا روند پیروزی‌های خود را در بازی‌های آینده حفظ کنیم و با استفاده از انگیزه و نیروی جوانی شاگردانم عملکرد خوبی از خود در این فصل از مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور بر جای بگذاریم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول