اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان:

برد برابر مهرام نشان داد که می‌توانیم هر روز بهتر شویم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان گفت: در دیدار با تیم مهرام از تمام بازیکنانم راضی بودم و عملکرد تیم نشان داد که می‌توانیم هر روز بهتر شویم.

برد برابر مهرام نشان داد که می‌توانیم هر روز بهتر شویم

محسن صادق‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: برابر تیم مهرام دیدار سنگینی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان ما فشار زیادی را تحمل کردند اما خوشحالیم که توانستیم برنده این دیدار شویم.

وی با بیان اینکه مهرام تیم قدرتمندی است، تصریح کرد: برای شکست این تیم انرژی زیادی را صرف کردیم و برای تمام لحظات بازی برنامه داشتیم.

سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان با اشاره به تغییراتی که در ترکیب اولیه تیم نسبت به بازی‌های گذشته انجام شده بود، تصریح کرد: در کوارترهای دوم و سوم به دلیل تعویض نفرات، بازی را به حریف واگذار کردیم اما برای دیدارهای آینده باید دقت بیشتری را در چیدن ترکیب در هر کوارتر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در بسکتبال ثانیه‌ها بسیار ارزشمند هستند، تاکید کرد: برنامه ما در ابتدا بر اساس جذب صمد نیکخواه‌بهرامی تنظیم شده بود که متأسفانه این اتفاق نیفتاد و در جذب نفرات به مشکل خوردیم.

به گزارش فارس، در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال تیم فولاد ماهان موفق شد با نتیجه نزدیک 66 بر 64 حریف قدرتمند خود، مهرام را شکست دهد.

انتهای پیام/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول